Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Visual Weight - iemand tips ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Visual Weight - iemand tips ?

    Hallo,

    Voor een opdracht specifiek rond "Visual Weight" heb ik tot nog toe maar een stuk of 4 foto's kunnen nemen in mijn omgeving die in aanmerking komen. Ik heb er echter minstens een 10-tal nodig. Ik zit volkomen zonder inspiratie! Iemand nog ideeën? Of tips voor interessante locaties ?
    Alvast heel erg bedankt voor jullie input !
    mvg, kathy

  • #2
    Re: Visual Weight - iemand tips ?

    Komaan... wel je best doen hé. Visual weight vind je overal! Er moeten toch bijvoorbeeld wel oude gebouwen in je buurt zijn waarvan de muren doorbuigen, of zwaar metaal dat afhangt en zo van die dingen? Iemand die moeite heeft om iets op te tillen, de weg die putten vertoont door vrachtwagens die erover rijden, takken van bomen die doorhangen... Ik denk nog maar tien seconden na, en dit heb ik al, en je moet dat allemaal heel dichtbij kunnen vinden. De hele bedoeling van die opdracht is net om ervoor te zorgen dat je goed uit je doppen kijkt, dus dan moet je dat ook doen! Ik hoop dat mijn ideetjes je verder op weg helpen in ieder geval.
    ______
    www.vue.photo

    Comment


    • #3
      Re: Visual Weight - iemand tips ?

      Bedankt voor de reactie! Soms is er maar een heel klein duwtje in de rug nodig ;-)

      Comment

      Working...
      X