Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waar kan ik Digital Photo kopen?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Waar kan ik Digital Photo kopen?

    De wereld is nog net niet vergaan, maar ik vrees dat er deze maand een rampmaand gaat worden. Iedere maand haal ik volgens afspraak netjes mijn "Digital Photo" af bij de lokale boekhandel, het is tevens het enige exemplaar dat hij binnen heeft. Tot vorige maand ging alles goed, maar deze keer ging het mis want er was geen "Digital Photo" te vinden (onder zijnen toog).

    Zijn er hier mensen die hun exemplaar al hebben en/of weten waar ik in de omgeving van Sint-Niklaas - Dendermonde er nog eentje kan vinden.

    Groetjes,
    Rudy
    Neem ook eens een kijkje op mijn WebSite : RudFoto

  • #2
    Er zijn inderdaad deze maand problemen met de levering.
    Ik heb er normaal iedere maand 3 (ik heb een krantenwinkel) en heb er deze maand ook maar 1 gehad .
    Normaal hebben ze er altijd voldoende in ISP D Brug en op de Rooigemlaan in Gent. Ik weet het, het is niet de regio Sint-Niklaas - Dendermonde maar moest je in de buurt zijn, daar hebben ze er altijd veel.
    Cypho
    Panasonic DMC-FZ1000, Sony RX100 M3

    Comment


    • #3
      Dank je cypho,

      Voor een exemplaar van Digital Photo ga ik graag eens naar Gent, we maken er een winkeldag van dan is moeder de vrouw ook tevreden. Spijtig dat ze op zondag niet open zijn, anders was ik al weg.

      Groetjes,
      Rudy
      Neem ook eens een kijkje op mijn WebSite : RudFoto

      Comment


      • #4
        Zijn wel degelijk open op zondag, gewone winkels natuurlijk niet.

        Bye,
        Ljad.

        Comment


        • #5
          Een andere krantenwinkel in Gent waar ze meestal goed voorzien zijn van "Digital Photo" is net aan de Wondelgembrug op de Rijhovelaan (ook open op zondag). Deze winkel werkt trouwens samen met de reeds vermelde zaak op de Rooigemlaan (aan de verkeerslichten van het kruispunt met de Brugse Steenweg) en naar ik vermoed ook met die aan de Phoenixbrug (ook een grote).

          Ik ben geabonneerd op dit tijdschrift en na verschillende maanden "sukkelen" heb ik het tijdschrift de voorbije twee maanden telkens net voor het begin van de nieuwe maand ontvangen. Het viel me op dat het nu weer met de post bezorgd wordt en niet meer door een of ander courierbedrijf. Misschien hebben de klachten van verschillenden onder ons bij de uitgever toch een resultaat opgeleverd.
          home page: http://cage.ugent.be/~hs
          reisblog: http://herser.wordpress.com
          foto montages: http://www.photodex.com/share/hermans

          Comment


          • #6
            Originally posted by Herman
            Een andere krantenwinkel in Gent waar ze meestal goed voorzien zijn van "Digital Photo" is net aan de Wondelgembrug op de Rijhovelaan (ook open op zondag).
            Dat is ISP De Brug, ik had er vergeten bij te vermelden waar het was
            Cypho
            Panasonic DMC-FZ1000, Sony RX100 M3

            Comment

            Working...
            X