Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Iemand info over instant logic?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Iemand info over instant logic?

    Al enige dagen probeer ik tevergeefs op instantlogic te komen. Ik krijg telkens foutmeldingen met het advies 'mijn' startpagina te kiezen alwaar ik te zien krijg dat de site 'under construction' is of dat ik de webmaster moet mailen indien het vaker voorkomt. Zijn er hier mensen die weten hoe het zit of hezelfde probleem hebben?
    Groeten, Eric

    Nikon Coolpix 8800
    Fuji S602 Zoom

  • #2
    had dit ook vorige week heb iedere dag geprobeerd maar niets lukte
    heb het opgegeven
    thnkx/EOS 600D 18/55 lens EF 90/300

    Comment


    • #3
      Zelfde probleem hier.
      Ik begin zo'n vaag vermoeden te krijgen dat ze in alle stilte hun service begraven hebben. Ik vind er alleszins geen spoor meer van op hun website en het is intussen toch al meer dan een week dat de albums niet meer werken ...
      Kan misschien een tactiek zijn om hun ledenbestand wat te minderen en wat ruimte op hun servers vrij te maken ?
      Jammer !
      Mijn fotowebsite : www.filover.be

      Comment


      • #4
        Bedankt mannen, ik ben dus niet de enige en heb ook geen aankondiging gemist kennelijk dat de site zou worden ge-update, ter kerkhof gedragen o.i.d. . Ik wacht het nog maar even af, binnenkort eerst op vakantie en daarna zien we wel verder.
        Groeten, Eric

        Nikon Coolpix 8800
        Fuji S602 Zoom

        Comment


        • #5
          Nou lekker dan.
          Wil ik wat foto's uploaden en ....niets!
          Kunnen we geen mailtje sturen?
          Wie heeft hun email?
          Piewiep

          Comment


          • #6
            Niks werkt nog op die site, onbereikbaar op dit moment.


            Groeten Omega.

            www.digiwaart.nl

            Comment


            • #7
              Enne, hoe staat het er voor!!!!
              is de boel soms opgedoekt?
              Piewiep

              Comment


              • #8
                Ik zal dan maar gaan zoeken naar en vervanger hé
                Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

                Comment


                • #9
                  Je kan misschien pixelfish.be proberen, volledig gratis en onbeperkt, wel niet te vergelijken met pbase etc. qua mogelijkheden.

                  Comment


                  • #10
                    Nja, hier ook niets meer terug te vinden van mijn albums op instantlogic !
                    Canon 60D / Sigma ex 150mm 2.8 macro / Canon 28-105 F4 / Bigma 50-500 / Lowepro Minitrekker /

                    Comment

                    Working...
                    X