Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Media drive

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Media drive

    Wat vinden jullie hier van,heeft er iemand ervaring mee?


    Sitecom introduceert de nieuwe Media Drive CN-604. Deze Media Drive biedt een totaaloplossing voor het snel en eenvoudig inlezen, kopiëren en herschrijven van data van alle populaire, verwisselbare mediatypen. Daarmee is het uitwisselen van data tussen ‘personal digital equipment’, zoals PDA’s, MP3 spelers en digitale fotocamera’s, makkelijker dan ooit tevoren. De Media Drive kan bovendien op iedere gewenste locatie worden gebruikt door de ingebouwde oplaadbare batterij. En zoals men dat van Sitecom gewend is, is de Media Drive zeer eenvoudig en gebruiksvriendelijk te bedienen.

    Tegenwoordig maken veel ‘personal digital equipment’ zoals PDA’s, MP3 spelers en digitale fotocamera’s gebruik van veel uiteenlopende, zeer kleine, verwisselbare media (Flash Memory), waaronder Compact Flash, Smart Media, Memory Stick, Secure Digital en Multi Media Card. De Sitecom Media Drive CN-604 biedt een totaaloplossing waarmee data snel en eenvoudig kan worden gelezen van en geschreven naar de meest populaire typen media cards. Tevens kan de data van deze media cards worden opgeslagen op de 20 GB harddisk van de Media Drive.

    De Sitecom Media Drive CN-604 biedt optimale flexibiliteit en extra geheugencapaciteit voor mobiele gebruikers die, bijvoorbeeld, veel digitale foto’s willen maken. Door de ingebouwde oplaadbare batterij kunnen volle memory cards, op iedere gewenste locatie, eenvoudig en snel op de harddisk van de Media Drive worden opgeslagen. De Media Drive kan ook zonder moeite worden aangesloten op PC of notebook via de USB aansluiting voor het uploaden van alle data.

    Belangrijkste product features

    • USB 2.0 compatible
    • 2 ingebouwde Li-ion oplaadbare batterijen van 900mAh (2 uur werktijd, geen externe adapter nodig voor opladen)
    • Hoge download snelheid van 480 Mbps via USB 2.0
    • Werkt met Windows 98SE, ME, 2000 en XP
    • Geen drivers nodig voor gebruik met Windows ME and Windows XP
    • LCD display informeert over status en opladen batterij, voortgang dataoverdracht, geheugenstatus en aanwezige geheugentypes
    • Ideaal als data backup
    • Afmetingen: 75 x 140 x 25 (mm)
    • Gewicht: 313 gram
    Sony DSC F828

  • #2
    Prijs?

    Ziet er anders interessant uit...
    http://www.digifotofreak.nl

    Comment


    • #3
      Te bestellen in Nederland bij www.kamera-express.nl

      sitecom cn-604 mediadrive 20gb à 215 Euro
      verzending naar België 20,00 Euro
      totaal € 235.00 incl. BTW

      Frans
      Sony DSC F828

      Comment


      • #4
        Is er nu niemand die enige ondervinding heeft met dit toestel?

        Frans
        Sony DSC F828

        Comment


        • #5
          Heb het toestel ook gezien bij mediamarkt (Hasselt), maar ook niet durven kopen. De produkten van sitecom zijn over het algemeen vrij goed voor hun prijs.
          Een Giotto's blaaspeer die ik 100% onder de knie heb ;-)

          Comment


          • #6
            Re: Media drive

            nu te koop bij Makro voor 179euro

            Comment


            • #7
              Re: Media drive

              zijn de geruchten waar dat deze drive geen kaartjes aan kan
              boven 128MB
              Canon 10D,Canon 550D
              BD0309BE
              Je komt niet ver, als je niet dichtbij begint.

              Comment


              • #8
                Re: Media drive

                Oorspronkelijk geplaatst door Teejo
                zijn de geruchten waar dat deze drive geen kaartjes aan kan
                boven 128MB

                Dat zou me toch ten sterkste verwonderen, bij www.sitecom.com staat er niets vermeld? Waar heb je die info gevonden...
                Nikon D300 & een beetje glas...
                Iets kleiners als carry everywhere

                Comment


                • #9
                  Re: Media drive

                  Heb ik ergens gelezen, weet niet meer waar.
                  Ik heb hier al zitten zoeken zonder resultaat,ik stond op het punt een aan te schaffen, dat heeft mij toen weerhouden.

                  Ik hoop dat er iemand op het forum is die het kan tegenspreken.
                  Canon 10D,Canon 550D
                  BD0309BE
                  Je komt niet ver, als je niet dichtbij begint.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Media drive

                    Ik heb ook geen ervaring met dit specifiek toestel.
                    Deze media drive lijkt op een X-drive en image-tank (Er zullen er nog wel andere merken zijn). Dus niet veel toeters en bellen. Juist een HD en een 9in1
                    card-reader. Als dit is wat je nodig hebt dan is een prijs van 179Eur in de Macro wel fair.

                    In PCM van 08/2004, Nederlands Compoejter boekske, wordt deze sitecom vergeleken met andere tanks. Hij komt er niet als beste koop uit maar doet het niet slecht. Het ding heeft wel 10 jaar garantie bij de fabrikant.
                    BD0497BE : Nikon body + glas
                    www.RudyVerrijt.info

                    Comment


                    • #11
                      Re: Media drive

                      Aangaande de leesbare opslaginterfaces:

                      Compact Flash Card (CF) Maximaal 1GB
                      Smart Media Card (SM) Maximaal 128 MB
                      Memory Stick (MS) Maximaal 256 MB
                      Memory Stick Pro (MS Pro) Maximaal 1GB
                      Secure Digital Card (SD) Maximaal 512 MB
                      Multi Media Card (MMC) Maximaal 256 MB
                      IBM Microdrive Maximaal 2 GB
                      Verwisselbare USB-schijf
                      2,5 inch vaste schijf tot 100 GB

                      Ik heb het toestel in gebruik, en ben tot hiertoe zeer tevreden over de werking.

                      Frans

                      Comment


                      • #12
                        Re: Media drive

                        genoeg info om tot de aankoop over te gaan, dank u François
                        Canon 10D,Canon 550D
                        BD0309BE
                        Je komt niet ver, als je niet dichtbij begint.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Media drive

                          Lijkt mij een degelijk toestel, wat ik echter mis is een MP3 speler, zeer handig voor op vakantie en 20GB lijkt mij voor de toekomst ook een beetje klein.
                          Denk maar even aan digitale camera's van het type 8mb of raw files.
                          De x-drive bv kan perfect concureren met de prijs van de media drive en kan bovendien uitgebreid worden tot 80 GB
                          Nikon D70 - Nikkor 17-70 kitlens - Nikkor 50mm 1.8 - Sigma 70-300 Apo II - Bigma 50-500mm
                          Konica Minolta Dimage A2
                          Lumix FX-30

                          Comment


                          • #14
                            Re: Media drive

                            ik heb dit toestel in makro gekocht... en het werkt echt zoals het moet. Zonder probleem, geruisloos en toch ook nog vrij snel;
                            en leest zonder probleem mijn cf kaartjes van 512mb... dus voor die prijs zou ik het niet laten... (blijkbaar.. 'k heb het gekocht... )

                            Comment


                            • #15
                              Re: Media drive

                              hoi, ik heb hier veel over gelezen n.a.v. de makro-reklame, en heb er zo eentje besteld bij Makro (want ze waren op toen ik er vorige week eentje wou kopen daar...). Lijkt mij ideaal om mee te nemen op vakantie ...
                              Mijn voorkeur ging absoluut naar de Flashtrax (met display om je foto's te kunnen bekijken en audio mp3) maar die kost dan ook wel een stuk meer (bijna x3 )... Dus dan maar naar de imagetank van sitecom.

                              biele

                              Comment

                              Working...
                              X