Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Proficiat Zibro

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Proficiat Zibro

    Proficiat Zibro met je eerste plaats in de challenge. Ook aan Frakske en M. mijn welgemeende gelukwensen voor hun prachtige foto's en topdrie plaats.
    Bij uitbreiding aan alle deelnemers, want ik vond de challenge deze maand kwalitatief van een hoog niveau met heel diverse en interessante inzendingen.
    Last but not least bedankt aan LesC om alles in goede banen te leiden.
    Mvg,
    Chris
    Geniet van foto's maken

  • #2
    Re: Proficiat Zibro

    Dominic, dikke proficiat met je overwinning.
    Verder aan alle deelnemers : heel mooie inzendingen deze keer! ♥
    Touch the Earth...Gently
    www.passionsenfrance.com

    Comment


    • #3
      Re: Proficiat Zibro

      Van Harte het is en heel mooie.
      vond ook Tantine en Nadi89 erg goed.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Proficiat Zibro

        Dominic, proficiat met je eerste plaats in de challenge.

        Comment


        • #5
          Re: Proficiat Zibro

          Blij dat er eens iemand anders vóór mij wakker is, en de felicitaties start. Vele mooie foto's zien passeren de afgelopen meimaand, maar zibro's foto behoorde meteen tot de top. Feit is dat je met betrekkelijk weinig elementen tot een prachtig beeld kunt komen, of je dat nu zelf opzet (zibro), of in de natuur (Frakske) of de bewoonde wereld (M...) zo kunt vinden. Van mij een welgemeende proficiat aan alle inzenders van een geldige foto.
          Ik heb ook de indruk dat er meer punten werden gegeven, of is dat maar een idee?

          Zoals stilaan gebruikelijk wordt, neem ik zelf enkele weken vrijaf deze maand. Daarom ook dat de maanden juni+juli worden samengenomen, tenminste voor wat het maken van een geldige foto betreft. Opladen kan pas na mijn terugkeer op 1 juli.
          Het thema is duidelijk, zeker? Weg!

          Voor iedereen een mooie zomer gewenst!
          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

          Comment


          • #6
            Re: Proficiat Zibro

            Proficiat Zibro, knappe inzending
            En proficiat aan alle deelnemers !
            De inzending van EdjeC had ik wel hoger ingeschat omdat het bovendien een heel aangenaam beeld is

            En bedankt Les, je hebt wat rust verdiend, je mag hier weer eens een tijdje "weg" zijn
            bedankt om te kijken of te reageren, frans !

            Comment


            • #7
              Re: Proficiat Zibro

              Ik had gehoopt om bij de eerste tien te zitten, maar dat ik zou winnen had ik niet durven hopen.

              Er zaten hele knappe foto's tussen. Die van M..., Black Bandit, Frakske en Heylo waren mijn favorieten.
              Proficiat aan alle deelnemers en bedankt aan LesC om alles in goede banen te leiden.

              Het volgende thema 'weg' is zeer ruim te nemen, maar lijkt me toch niet simpel.
              Groetjes,
              Dominic

              Comment


              • #8
                Re: Proficiat Zibro

                Dank aan iedereen die mijn job apprecieert!
                Ik was nog vergeten te vermelden (maar wellicht heb je dat elders gelezen) dat zibro meteen ook de eerst uitgereikte prijs (een kortingsbon van €30,-) van onze nieuwe partner CEWE in ontvangst mag nemen. De winnaar heeft intussen mijn email ontvangen.
                BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                Comment


                • #9
                  Re: Proficiat Zibro

                  Proficiat aan iedereen! Het waren knappe foto's!

                  IZ.
                  For Greater Good - Ambient Music for the Masses

                  Canon 600 D - EF-S 18–55mm IS STM - 50 mm 1.8 - EF-S 10-22 mm - EF 35mm f/2.0

                  Comment


                  • #10
                    Re: Proficiat Zibro

                    Proficiat met je eerste plaats Zibro!!
                    Ook aan alle andere deelnemers ne dikke proficiat!
                    Gr Pascale
                    Eerlijkheid duurt het langst!!
                    Mijn website: http://www.degrafon.be/

                    Comment


                    • #11
                      Re: Proficiat Zibro

                      Ook van mijnentwege de felicitaties aan Zibro met de eerste stek. Een mooi minimalisme.
                      Alsmede de inzending van Frakske vond ik een kanshebber. proficiat.
                      Er zaten bij de overige deelnemers nog goede inzendingen. Jammerlijk kan er maar 1 de meeste punten(beste gemiddelde) krijgen.
                      Op naar het volgende thema "weg!"
                      grtjs Marc
                      Perfectie is niet van deze wereld. We kunnen het hooguit benaderen.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Proficiat Zibro

                        Een dikke proficiat Dominic !
                        Mvg.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Proficiat Zibro

                          Oorspronkelijk geplaatst door M... Bekijk bericht
                          ..... Jammerlijk kan er maar 1 de meeste punten(beste gemiddelde) krijgen.
                          is dat zo..?
                          grt,bouk.
                          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                          Comment


                          • #14
                            Re: Proficiat Zibro

                            In theorie zou je een ex aequo kunnen krijgen, hoewel (en dat hebben we een tijdje geleden nagegaan) het system tot vier cijfers na de komma gaat kijken of het ene getal niet hoger is dan het andere...
                            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                            Comment


                            • #15
                              Re: Proficiat Zibro

                              Oorspronkelijk geplaatst door M... Bekijk bericht
                              Ook van mijnentwege de felicitaties aan Zibro met de eerste stek. Een mooi minimalisme.
                              Alsmede de inzending van Frakske vond ik een kanshebber. proficiat.
                              Er zaten bij de overige deelnemers nog goede inzendingen. Jammerlijk kan er maar 1 de meeste punten(beste gemiddelde) krijgen.
                              Op naar het volgende thema "weg!"
                              grtjs Marc
                              Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                              is dat zo..?
                              grt,bouk.
                              Wat ik eigenlijk wil zeggen is dat er een verschil is tussen de meeste punten en het beste gemiddelde. Dit geeft niet altijd het zelfde resultaat.
                              Momenteel komt het beste gemiddelde op de eerste plaats.
                              grtjs Marc
                              Perfectie is niet van deze wereld. We kunnen het hooguit benaderen.

                              Comment

                              Working...
                              X