PDA

Volledige versie bekijken : I have a rendezvous with death

sebavuye
27 mei 2014, 09:31
Onlangs een nieuw projectje afgewerkt. Een gedicht dat ik altijd al wou verfilmen. Alle commentaar welkom!

https://vimeo.com/96508817

TomStr
27 mei 2014, 12:49
deze zit zeer mooi in elkaar, ik word er stil van en blijf kijken...

:G

sebavuye
27 mei 2014, 13:02
deze zit zeer mooi in elkaar, ik word er stil van en blijf kijken...

:G

Dank u wel!

Skitch
27 mei 2014, 13:33
Fantastisch. :G
Zoals al gezegd : dat zit mooi in elkaar.
Met mooie beelden en mooie beeldcontrasten.
Leuk ook die kleine details. Zoals die rook om 1.48. :p
Hoe je mijn gedachten "gestuurd" hebt met die "airborne", vanaf 1.12 is echt goed gevonden. ( Wat is dat ? 'k Kan het niet goed zien! Wat stond daar op ? ! Ha, airborne.):G
De manier hoe je dat tafellaken laat komen: geniaal!
Dank voor het delen.

sebavuye
27 mei 2014, 13:48
Fantastisch. :G
Zoals al gezegd : dat zit mooi in elkaar.
Met mooie beelden en mooie beeldcontrasten.
Leuk ook die kleine details. Zoals die rook om 1.48. :p
Hoe je mijn gedachten "gestuurd" hebt met die "airborne", vanaf 1.12 is echt goed gevonden. ( Wat is dat ? 'k Kan het niet goed zien! Wat stond daar op ? ! Ha, airborne.):G
De manier hoe je dat tafellaken laat komen: geniaal!
Dank voor het delen.

Heel erg bedankt voor je reactie :)

axat
27 mei 2014, 23:02
Heel mooi gedaan! Proficiat.
Sfeer, acting, effects, grading allemaal prima!
Klein detail: tekst ".... flowers" en dan zie je een bloem kwam voor mij wat ongelukkig over.
Doe zo verder.

sebavuye
28 mei 2014, 07:42
Heel mooi gedaan! Proficiat.
Sfeer, acting, effects, grading allemaal prima!
Klein detail: tekst ".... flowers" en dan zie je een bloem kwam voor mij wat ongelukkig over.
Doe zo verder.

Dank u, ook heel erg bedankt voor jullie commentaar allemaal.

marie-anne
28 mei 2014, 21:06
Ik ben absolute leek in film maken, maar dit is toch een knap werkje hoor!
:love:

sebavuye
29 mei 2014, 08:05
Ik ben absolute leek in film maken, maar dit is toch een knap werkje hoor!
:love:

Dank u!

flashsplash
1 juni 2014, 08:57
Knap he, maar ja @ Narif moet dat ook wel. Mooi details, zoom, sfeer en audio…. Echt wel goed :G:G

Maar ik ga wat muggeziften op de details van de scene's

Buiten de film om zitten er wel wat decor/attributen die niet echt kloppen, Tommy gun met een Belgisch Gidsen BD (battle dress). De schoenen van de man op de fiets (no boots), de BD werd met boots gedragen. De helm is na-oorlogs, en past niet echt bij 1940-45 setting, en dat dacht ik toch te herkennen met Lucky Strike….

Maar dat zijn maar wat details die deze film er niet minder mooi en goed om maken………..echt goed. Ik wou dat ik dit ook kon…. zal nog veel oefenen zijn…. (Ken Burns en de 180 graden regel is zowat enige dat ik ken :p).

sebavuye
2 juni 2014, 06:41
Knap he, maar ja @ Narif moet dat ook wel. Mooi details, zoom, sfeer en audio…. Echt wel goed :G:G

Maar ik ga wat muggeziften op de details van de scene's

Buiten de film om zitten er wel wat decor/attributen die niet echt kloppen, Tommy gun met een Belgisch Gidsen BD (battle dress). De schoenen van de man op de fiets (no boots), de BD werd met boots gedragen. De helm is na-oorlogs, en past niet echt bij 1940-45 setting, en dat dacht ik toch te herkennen met Lucky Strike….

Maar dat zijn maar wat details die deze film er niet minder mooi en goed om maken………..echt goed. Ik wou dat ik dit ook kon…. zal nog veel oefenen zijn…. (Ken Burns en de 180 graden regel is zowat enige dat ik ken :p).

Bedankt en klopt allemaal, maar budget was er niet om kieskeurig te zijn :)

Loeky
3 juni 2014, 07:22
Tof gedachte, mooi in elkaar gestoken, maar ik zal je ook een opmerking maken. Je muziek iets zachter en stem iets luider. Want het is de tekst dat moet doorkomen, niet de muziek die is voor de achtergrond.
Verder heb ik niets op aan te merken.

StevieIV
7 januari 2015, 18:22
Fantastische video! Mag ik vragen met welke camera je dit opgenomen hebt? Kwalityeit is prachtig!

Guest4
8 januari 2015, 14:46
Één woord is voldoende... GEWELDIG :love: Ik heb mijn oude JVC schoudercamera van de hand gedaan en wil nu weer een nieuwe aanschaffen. Is dit met een schoudercamera gefilmd?

dacale
10 januari 2015, 12:40
Mooi gedaan , spannend en aangenaam om naar te kijken.