Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

CVO Tanera Aalst

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • CVO Tanera Aalst

    Ik heb twee jaar een cursus digitale fotografie gevolgd. Maar het smaakt naar meer en ik zoek nu een cursus waar alles een beetje meer uitgebreid aan bod komt.

    CVO Elishout in Brussel was een optie omdat ik mensen ken die er zeer content mee zijn. Maar is qua locatie toch te moeilijk voor mij.

    Ik heb nu gezien dat er gelijkaardige cursus (modules) ook in Aalst in CVO Tanera gegeven wordt.

    Iemand die er erving mee heeft? Of iets (goeds hopelijk ) over gehoord heeft?
    Last edited by Ingerit; 26 mei 2014, 17:11.

  • #2
    Re: CVO Tanera Aalst

    hey inge,

    ik volg fotografie in aalst cvo tanera. stuur maar een berichtje als je vragen hebt.

    Comment


    • #3
      Re: CVO Tanera Aalst

      Heb eventueel ook wel interesse om deze cursus eens te gaan volgen, in de loop van volgende week zijn er infodagen (di & woe), ben van plan om dan eens te gaan kijken.
      Niet direct een idee wat ik kan verwachten...

      Comment


      • #4
        Re: CVO Tanera Aalst

        En? Hoe was het? Heb je zich ingeschreven?

        Comment


        • #5
          Re: CVO Tanera Aalst

          Ik ben zowel bij CVO Elishout (3 jaar) en in CVO Aalst (1 module) geweest. Algemeen gezien vond ik CVO Elishout ruimschoots de betere.
          Meer materiaal, beter materiaal, wat dus vooral in de studio een belangrijke rol speelt.
          Nikon D7100 / 16-80mm f2.8-4 / 35mm f1.8 / Tamron SP 70-300mm VC / Sigma 50mm 1.4 EX
          Canon G7X Mark II

          Comment

          Working...
          X