Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

28 t/m 31 mei 2014 - Bruggen en poorten terug in middeleeuwse staat - Zierikzee

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 28 t/m 31 mei 2014 - Bruggen en poorten terug in middeleeuwse staat - Zierikzee

    Hoi ,
    Omdat er een film over Michiel de Ruyter opgenomen word, worden alle verkeersborden, stoplichten, en alles van deze tijd, rond de zuid- en noordhavenpoort verwijdert.
    Een unieke kans, en zeker omdat het gelijk valt met een lang weekend.
    Mochten er beperkingen in de vorm van hoge afzettingen o.i.d. zijn neergezet, hou ik jullie natuurlijk op de hoogte.
    Groeten,
    Johan
    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

    Vriendelijke groeten, Johan

  • #2
    Re: 28 t/m 31 mei 2014 - Bruggen en poorten terug in middeleeuwse staat - Zierikzee

    Zojuist ben ik even gaan informeren.
    Morgenmiddag gebeurt er niets, en is er alleen bewaking. Dus kan en mag er gefotografeerd worden.
    Morgen-avond en nacht zijn er opnamen, en is er niets mogelijk.
    Wel een schitterend gezicht , hoor ! Zelfs de straten hebben ze bedekt met grond. Oude bootjes, kruiwagens, boerenknollen, etc.
    Groeten,
    Johan
    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

    Vriendelijke groeten, Johan

    Comment


    • #3
      Re: 28 t/m 31 mei 2014 - Bruggen en poorten terug in middeleeuwse staat - Zierikzee

      Helaas ben ik niet in de gelegenheid. Zou leuk geweest zijn zoiets eens te zien
      http://www.smuttynose.nl

      Comment


      • #4
        Re: 28 t/m 31 mei 2014 - Bruggen en poorten terug in middeleeuwse staat - Zierikzee

        Post maar mooie foto's Johan.
        Helaas kan ik ook niet ivm een verhuizing.

        Comment


        • #5
          Re: 28 t/m 31 mei 2014 - Bruggen en poorten terug in middeleeuwse staat - Zierikzee

          Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
          ...
          Wel een schitterend gezicht , hoor ! Zelfs de straten hebben ze bedekt met grond. Oude bootjes, kruiwagens, boerenknollen, etc.
          alleen toch wat in beeld komt Johan..?
          bepaalde delen dus.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: 28 t/m 31 mei 2014 - Bruggen en poorten terug in middeleeuwse staat - Zierikzee

            Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
            alleen toch wat in beeld komt Johan..?
            bepaalde delen dus.
            grt,bouk.
            Uiteraard.
            Net gaan kijken, maar het is zo'n heksenketel met toeristen, dat er geen fatsoenlijke plaat is te maken.
            Ga vanavond denk ik, toch kijken. Word ik weggestuurd, zie ik het weer wel.
            Impressiefoto's, gemaakt door een plaatselijke prof
            Groeten,
            Johan
            Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

            Vriendelijke groeten, Johan

            Comment


            • #7
              Re: 28 t/m 31 mei 2014 - Bruggen en poorten terug in middeleeuwse staat - Zierikzee

              Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
              ...
              Net gaan kijken, maar het is zo'n heksenketel met toeristen, dat er geen fatsoenlijke plaat is te maken.
              had al zo,n vemoeden.
              ben er gisteren dan ook maar met een grote boog omheen gereden.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment


              • #8
                Re: 28 t/m 31 mei 2014 - Bruggen en poorten terug in middeleeuwse staat - Zierikzee

                Hi,

                Veel volk, veel geduld nodig. Behoudens enkele personen op de achtergrond, is dit een 17eeuws sfeerbeeld.
                Niet alles was 17eeuws, want de kisten hadden een opdruk van een Amerikaanse firma. Ik vermoed dat die niet in detail in beeld gaan komen :-)
                Voor de rest heeft Zierikzee VEEL meer te bieden dan dit uiteraard.
                DPaul

                Last edited by DPaul; 1 juni 2014, 08:01.
                DPaul - A.FIAP
                D810, nikkors and other stuff

                Comment


                • #9
                  Re: 28 t/m 31 mei 2014 - Bruggen en poorten terug in middeleeuwse staat - Zierikzee

                  Gisteravond ook nog even geweest, maar niet de platen geschoten waar ik op hoopte. De fotografe van de link heeft duidelijk toestemming gehad om er tussen te lopen.
                  Ik zie nog wel of ik er nog wat van plaats.
                  Groeten,
                  Johan
                  Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                  Vriendelijke groeten, Johan

                  Comment

                  Working...
                  X