Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotolocatie "The Voice"-finale

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fotolocatie "The Voice"-finale

    Noodgedwongen door familiale druk de finale van "The Voice van Vlaanderen" volgend zag ik hoe een fotograaf de idolen-in-spé op de gevoelige plaat vastlegde op een mooie locatie, of locaties.
    Ik kan me best voorstellen dat er hier op het forum deelnemers zijn die de plaatsen herkenden. Je kan mijn vragen al raden: waar vonden de shoots plaats? Alvast bedankt!

  • #2
    Re: Fotolocatie "The Voice"-finale

    Was mij ook opgevallen maar ik denk niet dat urbexers die locaties snel gaan verklappen. Is een redelijk gesloten wereldje.

    Comment


    • #3
      Re: Fotolocatie "The Voice"-finale

      Ik denk dat de eerste shoot in de "Verbeke foundation" plaatsgreep (= soort museum). Geen groot geheim, worden vaak shoots georganiseerd door allerlei groeperingen.
      Dpaul
      DPaul - A.FIAP
      D810, nikkors and other stuff

      Comment


      • #4
        Re: Fotolocatie "The Voice"-finale

        Bedankt alvast allemaal. Als ik op de site de Verbeke foundation in Kemzeke bekijk zit er inderdaad een mogelijkheid dat er daar beelden genomen werden. Maar ik mis toch nog een aantal kunstwerken die niet op de site staan. Mogelijk werd er natuurlijk op meer dan één locatie gefotografeerd. Nog even afwachten, wie weet. Maar toch, nogmaals dikke merci!

        Comment

        Working...
        X