Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Boek 'Fotograferen met de Canon EOS 70d'

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Boek 'Fotograferen met de Canon EOS 70d'

    Na 3 jaar gestopt te zijn heb ik me opnieuw een reflex aangekocht, een 70D met EF-S 17-55mm f/2.8 IS USM. Vroeger had ik een 400D met dezelfde lens.

    Ik merk dat ik het toch wel wat verleerd ben. De xx reeks heeft ook meer instellingen dan de xxx reeks waardoor niet alleen de sabbatjaren maar ook de upgrade mij parten speelt.

    Om me opnieuw wat te verdiepen en beter te leren werken met mijn apparatuur, wil ik wat lectuur aanschaffen.

    In Standaard boekhandel leek het boek Fotograferen met de Canon EOS 70d me wel wat. Het gaat niet alleen over de camera maar geeft ook info over belichting, scherpte, flitsen en filmen.

    Heeft er iemand dit boek of nog andere tips qua boeken om er opnieuw in te komen?
    Palmares: 400D - 70D - 6DII - R6 + Holy Trinity

  • #2
    Re: Boek 'Fotograferen met de Canon EOS 70d'

    dag,
    misschien eens checken in de plaatselijke bibliotheek? Als je het voldoende interessant vindt, kun je het dan toch nog kopen.

    mvg
    Filip

    Comment


    • #3
      Re: Boek 'Fotograferen met de Canon EOS 70d'

      Na wat opzoekwerk ook het boek Canon EOS 70D: From Snapshots to Great Shots in mijn handen gehad en dat zag er wat interessanter uit. Veel foto's met de instellingen erbij en waar er uitgebreid uitleg gegeven wordt waarom die instellingen gebruikt werden.

      En voor de geïnteresseerden een inkijkexemplaar.
      Palmares: 400D - 70D - 6DII - R6 + Holy Trinity

      Comment


      • #4
        Re: Boek 'Fotograferen met de Canon EOS 70d'

        hoi

        Is helaas nog niet veel nederlandstalig in te vinden, behalve het boek van Pieter D'haeze. Maar ik zoek meer een soort van pocket,
        zal nog even geduld moeten hebben vrees ik.....

        mvg

        Comment


        • #5
          Re: Boek 'Fotograferen met de Canon EOS 70d'

          Ga dan tijdens het wachten op je boek maar veel naar buiten om te fotograferen. Daar leer je veel meer van dan van een boek.
          ______
          www.vue.photo

          Comment


          • #6
            Re: Boek 'Fotograferen met de Canon EOS 70d'

            Dat is uiteraard waar, maar soms is het toch interessant om eens iets op te zoeken of na te kijken.

            Comment


            • #7
              Re: Boek 'Fotograferen met de Canon EOS 70d'

              Je doet het inderdaad door het te doen maar voor ik met de auto kon rijden, heb ik ook wat boeken moeten lezen.

              Ondertussen in het bezit van het boek van Pieter D'haeze en er zeer tevreden over. Veel uitleg bij de foto's met de gebruikte instellingen, net wat ik zocht.
              Palmares: 400D - 70D - 6DII - R6 + Holy Trinity

              Comment

              Working...
              X