Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Png?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Png?

    _____
    Last edited by extrazone; 26 juni 2014, 21:11.

  • #2
    Re: Png?

    Geheel de werking van TinyPic, rip strip en verdeel

    m.a.w. het is nou niet echt een site om je foto's naar toe te uploaden en dan te linken naar diverse fotografie fora

    Comment


    • #3
      Re: Png?

      Via TinyPic : http://i59.tinypic.com/313n8yh.jpg kan ik hem wel als *.jpg opslaan, daar zal het dus niet aan liggen.

      Comment


      • #4
        Re: Png?

        In een erg ver verleden heb ik ook eens zoiets meegemaakt. Ligt mogelijks aan je tijdelijke internet bestanden. Gebruik je Internet Explorer?

        Kijk anders hier eens, waar hetzelfde probleem beschreven is:

        http://kasper.photography & Flickr

        Comment


        • #5
          Re: Png?

          Dank je wel Rasper, maar dit is het probleem ook niet.
          De tijdelijke bestanden worden automatisch verwijderd als ik IE 11 afsluit.

          Ik heb nu een link van mijn eigen website gebruikt en dan lukt het wel. Raar.
          Zou het toch aan TinyPic liggen of misschien een bepaalde instelleng van BD?

          Nu is het zo dat de kwaliteit er niet onder lijd, maar sommige zien graag de Exif van de opname.


          Groeten,
          Eric

          Comment


          • #6
            Re: Png?

            Aan een bepaalde instelling van BD zal het niet liggen, want wij dringen er eigenlijk op aan dat je in JPG-formaat je foto's presenteert, omdat -zoals je zegt- in JPG formaat de exif-data kunt meegeven.
            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

            Comment


            • #7
              Re: Png?

              Heb je al een andere browser geprobeerd? Firefox of Chrome? Als het probleem zich daar niet voordoet moet je toch in de richting kijken van Internet Explorer. Dan raad ik je aan om toch nog eens die links van mij te bekijken.
              http://kasper.photography & Flickr

              Comment


              • #8
                Re: Png?

                Via Firefox kan ik ze wel .jpg's opslaan, van andere hier op BD ook via IE 11. Enkel mijn eigen afbeeldingen niet via IE 11.

                In de link staat dat er een probleem is met de map tijdelijke internetbestanden en als deze is leeg gemaakt het probleem is opgelost.
                Nu is IE 11 zo in gesteld dat deze telkens alles opruimt als het programma afgesloten wordt.

                Het is begonnen na de "KB2953522: Beveiligingsupdate" van 15 mei, misschien dat dit er iets meet te maken heeft.


                Groeten,
                Eric

                Comment


                • #9
                  Re: Png?




                  Opslaan via TinyPic geen probleem (links)
                  Opslaan via BD niet mogelijk als *.jpg! (rechts)

                  TinyPic levert de afbeeldingen aan als 313n8yh.jpg bij BD, maar is daarna enkel nog te downloaden als naamloos.png.

                  Het ligt dus niet aan Internet Explorer aangezien het via TinyPic wel kan. Ook kan ik afbeeldingen van andere
                  gebruikers als *.jpg downloaden, maar enkel mijn eigen afbeeldingen niet.
                  Zijn er nog personen die TinyPic gebruiken en dit probleem hebben, het zou straf zijn dat ik de enige zou zijn.

                  Wil iemand eens testen of mijn afbeeldingen wel als jpg zijn te downloaden, dank je.


                  Groeten,
                  Eric

                  Comment


                  • #10
                    Re: Png?

                    Ik heb even hetzelfde geprobeerd hier op mijn werk.
                    Het goede nieuws is dat je niet de enige bent! Ik ervaar hetzelfde als ik je afbeelding probeer te downloaden: "untitled.png" (engelse versie windows) en enige andere selecteerbare type is bmp. Via tinypic gaat het inderdaad wel.

                    Ik lig er niet van wakker, Internet Explorer vermijd je gewoon best.
                    http://kasper.photography & Flickr

                    Comment


                    • #11
                      Re: Png?

                      Rasper, bedankt voor het testen.

                      Zal zo wel moeten zeker, heb intussen ook Firefox maar geïnstalleerd.

                      Groeten,
                      Eric

                      Comment

                      Working...
                      X