Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ilford ICC profielen voor Epson R3000

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ilford ICC profielen voor Epson R3000

    Hallo allemaal, ik heb sinds afgelopen vrijdag een Epson R3000 printer gekocht. Nu was ik zaterdag bij Foto Konijnenberg en zag daar Ilford papier liggen. Dus dacht ik, ik neem die 2 laatste pakken mee, want ik had ergens gelezen dat dit papier toch wel outstanding was. Het betrof GALERIE Prestige Smooth Pearl A3 (310gsm) en GALERIE Premium Lustre Duo (220gsm).
    Bij thuiskomst wil ik de ICC profielen hiervan downloaden, blijkt dat ik niet kan registreren. Na een tijdje zoeken blijkt dat Ilford in december failliet is gegaan. Zit ik nu dus met superpapier, maar geen profielen.
    Nu de vraag: heeft hier iemand deze (en eventueel de andere profielen van Ilford) op zijn pc of mac staan, of ken je iemand die mij de juiste profielen voor mijn printer kan bezorgen?

    Alvast heel erg bedankt!
    Tim

  • #2
    Re: Ilford ICC profielen voor Epson R3000

    Hi,

    Als je mij je email PM't, dan stuur ik alle ICCs.
    Tenminste als die hetzelfde zijn van de 3880.

    Ik kan nog wel online gaan bij ilford, alle modellen enz. selecteren, maar ik zie de download knop niet meer staan ?

    Dpaul
    Last edited by DPaul; 20 mei 2014, 16:54.
    DPaul - A.FIAP
    D810, nikkors and other stuff

    Comment


    • #3
      Re: Ilford ICC profielen voor Epson R3000

      Hi,

      Ik weet dus niet of het dezelfde zijn als voor de 3880, aangezien de grootte van de pigmentpixels kleiner is bij de 3000. Ik kan het altijd proberen he, is altijd beter dan niets te selecteren.
      Ik pm je mijn email.
      Alvast bedankt!

      Tim

      Comment


      • #4
        Re: Ilford ICC profielen voor Epson R3000





        ftp://ftp.bon-image.com/Profile/Epson-Printer/


        Hier zal je wel vinden wat je moet hebben.

        Een tweede optie, is er gewoon opmaat laten maken voor je R3000 (info kan je vinden in mijn handtekening. )

        PJW
        Nikon, Epson Stylus Pro 4900, Epson Perfection V750 Pro, X-Rite i1Publish Pro, www.pwf.be

        Comment


        • #5
          Re: Ilford ICC profielen voor Epson R3000

          Ilford is overgenomen en 1 van de 2 firma's ( CR Kennedy uit Australië) zal het terug wereldwijd op de markt brengen. Heb gisteren via mail van hun de juiste profielen ontvangen en ze zeiden dat ze alle profielen ook terug downloadbaar zouden maken, maar dit kon nog wel even duren. Alle profielen konden via mail aangevraagd worden aan hun

          Comment


          • #6
            Re: Ilford ICC profielen voor Epson R3000

            Beste Tim,

            Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb illford printpapier in combinatie met een epson r3000, maar ik kan met geen mogelijkheid meer aan de profielen komen. Heb al contact gezocht met Illford maar ik kreeg geen reactie.
            Zou je mij de profielen kunnen sturen? Ik ben je zeer dankbaar!!!

            Groet,

            Wiel
            djantar100@hotmail.com

            Comment


            • #7
              Re: Ilford ICC profielen voor Epson R3000

              Beste Tim,

              Ik heb precies hetzelfde probleem. Zou je mij de profielen kunnen mailen?


              Heel erg bedankt alvast.


              Wiel

              Comment


              • #8
                Re: Ilford ICC profielen voor Epson R3000



                Het werkt terug, ik heb toch kunnen downloaden.

                Hieronder kan je de 2 profielen vinden.



                PJW
                Nikon, Epson Stylus Pro 4900, Epson Perfection V750 Pro, X-Rite i1Publish Pro, www.pwf.be

                Comment

                Working...
                X