Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Urbex/Urban

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Urbex/Urban

    Hoi allen,

    Ben paar maandjes bezig met wat Urbex, zelf locaties bezocht, gezocht en foto's genomen.
    Zit hier iemand op die samen eens wil optrekken, geslacht speelt geen rol, wel liefst boven de 21 en enige fotografie-ervaring.
    Ben zelf 48, zo'n 15tal jaar bezig met fotografie, natuur en portret vooral.
    Ik werk met Nikon, D800 op dit moment.
    Het is niet de bedoeling dat ik gewoon locaties for free wil, liefst face-to-face eens afspreken, makkelijkst zou zijn regio Oost-Vlaanderen, ben zelf van Gentse.
    Bedoeling is samen eerst wa te verkennen, misschien een gemakkelijke bestemming om te beginnen en daarna zien of we beetje eenstemmig kunnen werken.
    Het is ook niet zo dat het 3 keer per week moet of buitenlandse missie's, binnen België is ok, locaties genoeg.
    Gezien ik face-to-face wil afspreken hoop ik dat dat mijn intenties in de verf zet zodanig dat (SOMMIGEN!) niet onmiddellijk met de verwaande neus in hun eigen exclusieve luchtruim zitten te roepen hoe "uitzonderlijk ze zijn en hoe elitair hun clubje wel is", ik vind dat fotografen er zijn om te genieten van hun werk, het delen van hun werk en anderen te stimuleren om verder te gaan.
    Hopelijk komen we ergens en kunnen we volgende week eens af spreken.
    Groetjes
    Pat (BleuMask-Urbex)
Working...
X