Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

fotohut

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • fotohut

    Beste

    Ik heb namelijk een bijgebouw staan in de tuin, en deze zou ik gaan gebruiken voor vogelfotografie.

    heb al veel info enzo ingewonnen over de opstelling als over vogelfotografie zelf, dus is het best om de vogels op ooghoogte te fotograferen, hoe kan ik dit het best voor zorgen? het enige dat in mij opkomt is de opstelling in de hoogte brengen, maar hoe kan ik dit het beste doen

    heeft er iemand van jullie met meer ervaring andere tips om de vogels op ooghoogte te krijgen? (ook als ze aan een klein waterpartij zitten)

    en nog een andere vraag, als jullie in de fotohut zitten, welke hoogte zitten jullie dan? is dit zo een kampeerstoeltje bijvoorbeeld? je hebt er dan van 40cm a 45cm hoog maar ook van 26 cm??

    alvast bedankt
    Last edited by svanma; 12 mei 2014, 18:56.
    Canon EOS 550D // 15-85mm IS

  • #2
    Re: fotohut

    Wil je eens een andere vakantie dan anders: www.kaichitravel.nl
    Our English website: www.kaichitravel.com
    Breng eens een bezoekje aan Siberie!

    Comment


    • #3
      Re: fotohut

      Heb ik inderdaad al gezien,

      zou het ook helpen om bv gwn een laag stoeltje te kopen bv zo kampeer opvouw stoeltje??

      een die 26 cm hoog is
      Welkom bij Decathlon ! Koop alles wat je nodig hebt om je sport te beoefenen tegen de beste prijs. Retourneren en omruilen gebeurt kosteloos.


      of een van 41 cm hoog
      Welkom bij Decathlon ! Koop alles wat je nodig hebt om je sport te beoefenen tegen de beste prijs. Retourneren en omruilen gebeurt kosteloos.


      zou dit ook al helpen om geen tafel te moeten maken en alles mooi op de grond te kunnen plaatsen?

      thx voor de reacties (die ik hopelijk zal krijgen )

      Canon EOS 550D // 15-85mm IS

      Comment


      • #4
        Re: fotohut

        ik zou eerder een hoog stoeltje nemen en een hoekzoeker, dan hou je zonder al te veel problemen je lage standpunt.
        Wil je eens een andere vakantie dan anders: www.kaichitravel.nl
        Our English website: www.kaichitravel.com
        Breng eens een bezoekje aan Siberie!

        Comment


        • #5
          Re: fotohut

          das inderdaad een goed idee, en het is maar tijdelijk.

          want heb besloten dat ik voorlopig het gebouw zal gebruiken, en met tijd te starten aan de andere kant met een gebouw die ingegraven zit met een vijver enzo.

          Oorspronkelijk geplaatst door jvdk Bekijk bericht
          ik zou eerder een hoog stoeltje nemen en een hoekzoeker, dan hou je zonder al te veel problemen je lage standpunt.
          Canon EOS 550D // 15-85mm IS

          Comment

          Working...
          X