Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Url,s op mijn site

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Url,s op mijn site

    Ben al bezig geweest om wat URL van fotosite,s op mijn homepage te zetten,er staan al aardig veel op, maar er kunnen er nog meer bij
    dus laat mij maar weten of je je eigen URL er ook bij wil hebben,(alleen URL van fotosite,s)
    Groetjes NoName
    D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
    www.langenacker.nl

  • #2
    Allee vooruit! Ik zie www.pixelpower.be nog niet staan (de mijne )

    En ook nog niet:

    www.giantpat.be Giantpat
    www.jacobel.net Jaco
    www.freewallpapersite.com Fredericrom
    www.sidecarcross.be Mirlong
    www.z900.web-log.nl Z900
    www.pixagogo.com/?wesley Wesley
    www.profoto.be Phille
    users.skynet.be/fa358153/ Nicolas
    www.tribal69.be/ Tribal69

    ...maar er zijn er nog méér natuurlijk. Ik moet het lijstje op mijn eigen site ook dringend eens updaten...
    http://www.theafricabug.com

    Comment


    • #3
      Originally posted by Jochen
      Allee vooruit! Ik zie www.pixelpower.be nog niet staan (de mijne )

      En ook nog niet:

      www.giantpat.be Giantpat
      www.jacobel.net Jaco
      www.freewallpapersite.com Fredericrom
      www.sidecarcross.be Mirlong
      www.z900.web-log.nl Z900
      www.pixagogo.com/?wesley Wesley
      www.profoto.be Phille
      users.skynet.be/fa358153/ Nicolas
      www.tribal69.be/ Tribal69

      ...maar er zijn er nog méér natuurlijk. Ik moet het lijstje op mijn eigen site ook dringend eens updaten...
      Hallo Jochen,ze staan erbij maar de url van Phille die klopt niet meer (krijg een andere site)ik wist niet zeker of ik al die andere url erbij zou zetten want ik heb nu natuurlijk geen toestemming voor die andere url,s van de eigenaars, en weten ze niet dat ze op mijn site staan,heb het toch gedaan en dan hoor ik wel of ik ze alsnog weg moet halen of laten staan,en bedankt voor de moeite
      Groetjes NoName
      D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
      www.langenacker.nl

      Comment


      • #4
        Originally posted by NoName

        Hallo Jochen,ze staan erbij maar de url van Phille die klopt niet meer (krijg een andere site)ik wist niet zeker of ik al die andere url erbij zou zetten want ik heb nu natuurlijk geen toestemming voor die andere url,s van de eigenaars, en weten ze niet dat ze op mijn site staan,heb het toch gedaan en dan hoor ik wel of ik ze alsnog weg moet halen of laten staan,en bedankt voor de moeite
        Groetjes NoName

        Hmmmm... mijn visie daarop is: wat op de website staat is van de eigenaar ...maar de link er naartoe niet hee?
        http://www.theafricabug.com

        Comment


        • #5
          Oh ja: & thanks voor de link!

          Ik zal de jouwe ook eens bij mij bijvoegen, als ik eens wat tijd vind om mijn site eens bij te werken...
          http://www.theafricabug.com

          Comment


          • #6
            Originally posted by Jochen
            Originally posted by NoName

            Hallo Jochen,ze staan erbij maar de url van Phille die klopt niet meer (krijg een andere site)ik wist niet zeker of ik al die andere url erbij zou zetten want ik heb nu natuurlijk geen toestemming voor die andere url,s van de eigenaars, en weten ze niet dat ze op mijn site staan,heb het toch gedaan en dan hoor ik wel of ik ze alsnog weg moet halen of laten staan,en bedankt voor de moeite
            Groetjes NoName

            Hmmmm... mijn visie daarop is: wat op de website staat is van de eigenaar ...maar de link er naartoe niet hee?
            Oke maar het is toch wel prettig als ze het ook weten
            Nikon D100,
            Nikonlenzen: 24-85 f3.5-4.5 AFS G,+ 70-200 f2.8 AFS-VR,+ Nikon AFS 12-24 F4 G DX + FL SB 80dx
            www.langenacker.nl

            Comment


            • #7
              Originally posted by Coby
              Oke maar het is toch wel prettig als ze het ook weten
              DAT betwist ik dan ook weer niet.

              ...maar er "later op uitkomen" vind ikzelf ook geen probleem hoor. Altijd tof als je merkt dat je werk op het web door andere mensen wordt geappreciëerd. Ego-thing zeker?
              http://www.theafricabug.com

              Comment

              Working...
              X