Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

wat is mijn flitsset waard bij verkoop

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • wat is mijn flitsset waard bij verkoop

    Door eigenlijk een beetje impulsief aan te kopen, ben ik er nu achter dat mijn flitsset te veel ruimte inneemt.
    Echter weet ik zo snel niet wat deze uitrusting nog waard is, daar je deze op 2de hands en dergelijke niet zo snel weer vind.
    Wel heb ik ook op marktplaats gekeken en daar worden de 2 studioflitsers met statief 1softbox 60x90 en plu aangeboden nieuw voor 672 euro.
    Los staan de studioflitsers tussen de 270 euro en de 355 euro getekend, afhankelijk van de webshop. Ik heb wel de paraplu niet meer, maar wel volgende extra's.

    Mijn set heeft nog volgende extra accessoires:

    1 Linkstar QSSX-30150 Opvouwbare Softbox nieuwprijs 64,95 euro
    1 Falcon Eyes Semi-Professioneel Achtergrond Systeem B-8510 260x315 (HxB) 99,95 euro nieuwprijs
    1 qihe 150 watt/sec flitser nieuwprijs 95 euro
    1 statief voor qihe flitser 37,95 euro
    1 zwarte en witte achtergrond rol nieuw en nog niet geopend van het merk falcon eyes . Vorige week pas geleverd voor 57,50 euro het stuk.
    Totaal was dit voor de 2 rollen inclusief levering 133euro.
    1 Falcon Eyes Radio Trigger Set RF-A2416 29,95euro

    Alles is een goede staat en werkend.
    Als ik een beetje uitreken kom ik op ongeveer 1200 euro nieuwprijs.
    Ik wil er de hoofdprijs niet voor, maar wil het ook niet gratis weggeven.
    Daarom had ik graag eerlijk advies.
    Reden van verkoop is gewoon te weinig plaats en te veel opberg werk telkens.
    Wil net iets compacter gaan werken met speedlites en opvouwbare achtergronden.


    Joke

  • #2
    Re: wat is mijn flitsset waard bij verkoop

    Een normale tweedehands richtprijs is ongeveer 70% van de huidige nieuwprijs.
    Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

    Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

    Comment

    Working...
    X