Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wie bestelt er bij PIN, kan ik meedoen ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wie bestelt er bij PIN, kan ik meedoen ?

    Hallo,
    Wie gaat er onlangs bij PIN bestellen ?
    Ik zou er graag een CF van 1 Gb bestellen, doch zelf heb ik geen VISA-kaart. Portkosten worden natuurlijk gedeeld.
    Wim
    https://www.fotospotter.be
    Je suis content d’être heureux

  • #2
    Wou ook wel iets bestellen bij PIN, reservebatterij voor Nikon D70
    (EN EL 3), is wel niet de originele maar kost een heel stuk minder.

    1. Heb geen VISA-kaart
    2. Degene die aankoopt voor mij, liefst wonende West-Vlaanderen, eventueel lijn Kortrijk-Brugge -Knokke
    3. Batterij + kosten 18 euro, voor de moeite betaal ik 25 euro !
    Bed & Breakfast Wiesenloch, Crombach (Sankt Vith)

    Comment


    • #3
      Originally posted by antoine
      Wou ook wel iets bestellen bij PIN, reservebatterij voor Nikon D70
      (EN EL 3), is wel niet de originele maar kost een heel stuk minder.

      1. Heb geen VISA-kaart
      2. Degene die aankoopt voor mij, liefst wonende West-Vlaanderen, eventueel lijn Kortrijk-Brugge -Knokke
      3. Batterij + kosten 18 euro, voor de moeite betaal ik 25 euro !
      Antoine, ik heb nog 1 in backorder staan... Maar ik heb dit weekend ruimschoots ondervonden, dat ik met de originele en 1 extra meer dan toekom, dat 1 originele en 2 reserve meer dan overkill is.... Als je geintreseerd bent, laat me iets weten, 'k laat dan wel iets weten als ze opgestuurd is. (momenteel nog geen bericht gehad dat ze verzonden is, dus vasa zal ze nog niet binnen hebben)
      To make your dreams come true, wake up

      Comment


      • #4
        ik zou ook nog twee geheugenkaartjes kunnen gebruiken, ligt niet in 't vuur, dus ik pas me wel aan de anderen aan, maar de prijzen bij PIN zijn weer eens ongelooflijk .. die 2GB CFkes zijn al heel betaalbaar

        (ter info: regio Tervuren)

        Comment


        • #5
          Ik ben geïnteresseerd in een X-drive Pro (nu met extra batterij)
          Ik heb wel een Visa kaart en heb reeds meerdere malen bij Vasa besteld. Be dus bereid de bestelling op te nemen en globaal door te sturen.
          Ik woon niet in de Westhoek, maar kan nadien alles wel via dde post laten bezorgen.
          De extra kosten worden gedeeld.
          loco

          Comment


          • #6
            Loco, mij goed hoor. Nu ik woon NIET in den Westhoek, alhoewel ik nen echte westfluut ben.
            Je kan me je rekeningnummer mailen aub. Ik zal dan het nodige bedrag overschrijven. Je zegt me maar. Natuurlijk wordt na vereffend na ontvangst of ervoor (delen van kosten)...
            https://www.fotospotter.be
            Je suis content d’être heureux

            Comment


            • #7
              to Antoine

              Ik vind geen email adres bij jouw contactgegevens. Ik stuur zondagavond een bestelling door naar PIN. Indien je interesse hebt, kun je nog mee in de boot stappen.

              Comment

              Working...
              X