Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Een foto ter plaatse afdrukken

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Een foto ter plaatse afdrukken

    Weet iemand waar ik dat kan laten doen,omgeving Antwerpen?
    Door omstandigheden,ben ik te laat denk ik om mijn foto te laten afdrukken.
    Ik kan dit week-end ,door omstandigheden,pas het 2de deel van mijn eindwerk fotograferen maar volgende woensdag moet ik deze al hebben.

    mvg
    Fuji XT-5,Fujinon 16-80,Viltrox 23 F/1.4,fujinon 50-230
    schitterende maltwhisky op de kast

  • #2
    Re: Een foto ter plaatse afdrukken

    Schelfhout in Antwerpen

    Verstuurd vanaf mijn GT-P5110 met Tapatalk

    Comment


    • #3
      Re: Een foto ter plaatse afdrukken

      Een en ander hangt ook af van de kwaliteit en afmetingen die je wil. Ik heb zo onlangs een reeks 10x15 en 13x18 foto's gewoon uit de printer laten rollen bij Kruidvat.
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

      Comment


      • #4
        Re: Een foto ter plaatse afdrukken

        Ik moet 2 foto's afdrukken met in totaal een grote van 40 op 60 ,op een papier van 44 op 66

        mvg
        Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
        Een en ander hangt ook af van de kwaliteit en afmetingen die je wil. Ik heb zo onlangs een reeks 10x15 en 13x18 foto's gewoon uit de printer laten rollen bij Kruidvat.
        Fuji XT-5,Fujinon 16-80,Viltrox 23 F/1.4,fujinon 50-230
        schitterende maltwhisky op de kast

        Comment


        • #5
          Re: Een foto ter plaatse afdrukken

          Foto Rembrandt
          Foto Schelfout
          Profilab Kontich

          Allemaal prima kwaliteit ! Normaal moeten die morgen open zijn, al twijfel ik voor Profilab, die zijn voor 95% professioneel en slechts 5 % amateur bezig !
          Als het op één vel moet geprint worden heb je een grootformaatprinter nodig, als het in twee prints kan en mag kan je met een A3+ ook verder.

          Met vriendelijke groeten, Jeff C.
          Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

          Comment

          Working...
          X