Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Probleempje met koopdigitaal

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Probleempje met koopdigitaal

    Ik heb een goede anderhalve maand geleden wat filters en een macrolens besteld op koopdigitaal.nl nadat ik hier verschillende malen gelezen had van de goede service.

    Ik heb de overschrijving meteen betaald en nu, anderhalve maand later nog steeds niets....

    Na drie weken had ik al een mail gestuurd omdat ze niet eens lieten weten of ze de betaling goed hadden ontvangen, en vroeg ik ze hoe lang het zou duren voor ik mijn bestelling kreeg, en daarop antwoordden ze mij dat ze een levering binnenkregen waar misschien een deel van mijn bestelling zou bij zitten. Maar nog steeds niks gehad. Ik bedoel, je bestelt toch de producten bij je leverancier die besteld zijn door een klant of hoop je gewoon dat die producten erbij zitten? Komt mij niet echt professioneel over...

    Vrijdag kreeg ik van hun een mail ( zo een automatisch gegenereerde ) die mij vertelde dat ik moest betalen voordat de producten verzonden werden. Ik denk dat dit gewoon een fout was in hun systeem en heb ze een mailtje terug gestuurd voor meer uitleg, omdat die rekening al lang betaald was.

    Maar nog steeds niks gehad. Ik begin het stilaan beu te worden. Een maand en een half moeten wachten vind ik net wat over the top. En wie weet hoe lang het nog gaat duren

    Wat doe ik hiermee ?
    Sony Cybershot DSC-F828

  • #2
    Ik heb geen ervaring met deze leverancier maar wel met anderen in nl en dit steeds zonder problemen.
    Misschien vraagt U best aan een Nl-lid om even langs te gaan bij de winkel en voor U navraag te doen.
    U kunt ook deze vraag plaatsen op de Nl-tegehanger van BD.
    Good-luck
    Henri
    lidnummer: BD0435BE

    Comment


    • #3
      Vervelend! Bel ze gewoon en blijf net zolang aan de telefoon tot het opgelost is.
      Canon 1Ds MKII, EF 14mm f/2.8, EF 24mm f/1.4L USM, EF 35mm f/1.4L USM, EF 50mm f/1.4 USM, EF 85mm f/1.2L, EF 135 f/2L, EF 200mm f/2.8, Gitzo 1127 & Kirk BH1 & Leica Digilux 2

      Comment


      • #4
        ik heb daar al vanalles besteld vanuit België en khad het atlijd 2 dage na de overschrijving.

        wel bij www.fotocameras.nl maar dat is zover is ook van hun.

        Comment


        • #5
          Heel slordig struisje van koopdigitaal, zelf heb ik redelijk goede ervaringen met dit bedrijf. Vraag eens naar Gerrit en verwijs eens naar je topic alhier.

          Comment


          • #6
            ik heb ook enkel goede ervaringen met deze zaak. Ik ga er in princiepe deze week nog even langs. Als je wilt, stuur me effe alle gegevens door, en zal ik dit eens met de zaakvoerder bespreken.

            Comment


            • #7
              Heb je ze al eens gewoon gebeld? E-mail is niet altijd even handig in dit soort situaties. Kies een tijdstip uit waarop het niet al te druk is in de winkel (maandagochtend, dinsdagochtend, zoiets).

              Comment

              Working...
              X