Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Shooting day - Brugge - 4 aug.

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Shooting day - Brugge - 4 aug.

    Hallo iedereen.....

    De datum die we voorop stellen is zondag 4 augustus. Rond 9u30 spreken we af aan het stationsplein, gemakkelijk om je auto kwijt te geraken in de buurt (grote parking) of nog gemakkelijker om met het openbaar vervoer te komen !

    De reden van het vroege uur is vrij simpel, we willen immers een stukje toeristisch gedeelte van Brugge laten zien, en op zondagmorgen zijn er immers vrij weinig toeristen te bespeuren in het centrum - ook verkeer richting kust op dit vroege uur is nog te doen. Na deze wandeling zullen we rond 13u iets eten in de schaduw van het concertgebouw, aan ’t Zand. Na de maaltijd zouden we de wandeling willen verder zetten in een stukje minder toeristisch gedeelte van Brugge. De modale toerist komt er nooit, maar volgens ons best de moeite waard om eens (fotografisch) kijkje te nemen.

    In principe zouden we proberen afsluiten rond 16u00, de voornaamste reden hiervoor is het de terugtocht van de kust waar we rekening mee willen houden.

    Bij slecht weer houden we 22 september vrij.
    Op vrijdagavond (2 augustus) sturen we een beslissende e-mail naar iedereen.

    Interesse of meer info gewenst ?
    Stuur dan een mail naar davinci@pandora.be
    of naar Tom maar die is in verlof van 15 tot 25 juli ( tom.brinckman@pandora.be)

    Laat maar iets horen....

    Vince en Tom




    daVinci
    www.pbase.com/davinci/ die spijtig genoeg niet meer ge-update wordt (tijd ....)

  • #2

    Hallo iedereen.....

    De datum die we voorop stellen is zondag 4 augustus. Rond 9u30 spreken we af aan het stationsplein,




    Ok Vince en Tom

    Mijn vrouw en ik zullen op de afspraak zijn

    Erik.D en Trees Kindt
    Minolta D7 en D7i

    Comment


    • #3


      Hallo iedereen.....

      De datum die we voorop stellen is zondag 4 augustus. Rond 9u30 spreken we af aan het stationsplein,






      Ok Vince en Tom

      Mijn vrouw en ik zullen op de afspraak zijn

      Erik.D en Trees Kindt
      Minolta D7 en D7i


      Ok, prachtig...
      waar blijven de anderen
      groeten
      Vnc en Tom


      daVinci
      www.pbase.com/davinci/ die spijtig genoeg niet meer ge-update wordt (tijd ....)

      Comment


      • #4





        [/quote]











        Ok, prachtig...
        waar blijven de anderen
        groeten
        Vnc en Tom



        [/quote]

        Hallo Vince

        Ik vrees dat er veel naar andere oorden zullen vertrokken zijn, het is volop vakantieperiode , hopelijk zijn er nog mensen bij die reeds op vakantie zijn geweest zoals wij, hebben het ook aan enkele leden van onze fotoclub gevraag maar die zijn allen op vakantie ( volop verlof in het Kortrijkse) maar er zal nog wel respons komen van enkele t'huisblijvers denk ik, t'is nog een drie tal weken tot 4 augustus

        tot dan
        Erik en Trees

        Comment


        • #5
          Ik ben ook geintreseerd.

          Comment


          • #6
            weer een beetje omhoog helpen !

            Grtz
            TOM

            Fuji Finepix 6900Z
            -------------------------
            http://www.aerobel.be
            aeroBEL -Belgian Aviation
            -------------------------
            | www.fototbr.be - Huwelijksfotograaf en freelance persfotograaf voor het Brugsch Handelsblad/Krant van West-Vlaanderen |
            100% Canon - 50% Mac - 25% Strobist

            Comment


            • #7
              Als de door mij bestelde camera binnen is, lijkt het me leuk om te doen.
              Nog ff afwachten dus.....

              Nikon / Tamron

              Comment


              • #8

                Ik ben ook geintreseerd.


                Ok,
                meer nws de week voor 4 aug.
                Ik noteer je alvast als deelnemer....
                1 persoon ?

                Groeten
                Vnc

                daVinci
                www.pbase.com/davinci/ die spijtig genoeg niet meer ge-update wordt (tijd ....)

                Comment


                • #9

                  Als de door mij bestelde camera binnen is, lijkt het me leuk om te doen.
                  Nog ff afwachten dus.....


                  Prima... hopelijk hem je hem snel...
                  Wat heb je besteld ?

                  Ik noteer je alvast en laat je later (week voor 4 aug) nog iets weten...Je kan altijd dag voordien komen en overnachten in Brugge.....

                  Groeten
                  Vince

                  daVinci
                  www.pbase.com/davinci/ die spijtig genoeg niet meer ge-update wordt (tijd ....)

                  Comment


                  • #10
                    een D60, besteld op 1 mei
                    ik hoop toch wel dat ie er zal zijn op 4/8
                    mijn geduld is nl bijna op



                    Nikon / Tamron

                    Comment


                    • #11
                      Moed DutchP., wij hebben ook drie maanden moeten wachten.... het plezier is achteraf zoveel te groter !

                      Comment


                      • #12

                        Hallo iedereen.....

                        De datum die we voorop stellen is zondag 4 augustus. Rond 9u30 spreken we af aan het stationsplein, gemakkelijk om je auto kwijt te geraken in de buurt (grote parking) of nog gemakkelijker om met het openbaar vervoer te komen !

                        De reden van het vroege uur is vrij simpel, we willen immers een stukje toeristisch gedeelte van Brugge laten zien, en op zondagmorgen zijn er immers vrij weinig toeristen te bespeuren in het centrum - ook verkeer richting kust op dit vroege uur is nog te doen. Na deze wandeling zullen we rond 13u iets eten in de schaduw van het concertgebouw, aan Â’t Zand. Na de maaltijd zouden we de wandeling willen verder zetten in een stukje minder toeristisch gedeelte van Brugge. De modale toerist komt er nooit, maar volgens ons best de moeite waard om eens (fotografisch) kijkje te nemen.

                        In principe zouden we proberen afsluiten rond 16u00, de voornaamste reden hiervoor is het de terugtocht van de kust waar we rekening mee willen houden.

                        Bij slecht weer houden we 22 september vrij.
                        Op vrijdagavond (2 augustus) sturen we een beslissende e-mail naar iedereen.

                        Interesse of meer info gewenst ?
                        Stuur dan een mail naar davinci@pandora.be
                        of naar Tom maar die is in verlof van 15 tot 25 juli ( tom.brinckman@pandora.be)

                        Laat maar iets horen....

                        Vince en Tom






                        Hallo waar blijven de andere? Brugge is toch altid schone zong Willy Lustenhouwer
                        Een beetje omhoog plaatsen zie


                        Comment


                        • #13
                          als ik de 4de mijn nieuwe digi. cam. heb kommek ook af

                          Een foto is niet alleen beeld, een foto zijn ook gevoelens...
                          .·: Schoonheid heeft twee kanten :·.

                          modellen: http://model.ompleya.be

                          Comment


                          • #14
                            Zal proberen er ook te zijn. Zal nog bevestigen de week voor 4 augustus.

                            Comment


                            • #15

                              als ik de 4de mijn nieuwe digi. cam. heb kommek ook af

                              Een foto is niet alleen beeld, een foto zijn ook gevoelens...
                              prima... ik noteer je alvast...

                              Vince

                              PS ; ook een D-60 besteld...?

                              daVinci
                              www.pbase.com/davinci/ die spijtig genoeg niet meer ge-update wordt (tijd ....)

                              Comment

                              Working...
                              X