Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

A-typische locatie trouw-shoot gezocht (regio Herentals)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • A-typische locatie trouw-shoot gezocht (regio Herentals)

    Hey alemaal,

    Op 30/08/2014 (ne zaterdag) trouwen mijn verloofde en ikzelf te Grobbendonk, vlakbij Herentals. Inmiddels ben ik al een 3-tal maanden op zoek naar geschikte fotolocaties binnen en buiten; en pfff, het valt niet mee. We hebben een goeie fotograaf, maar de locatie moeten we zelf wel wat uitzoeken. We zoeken een a-typische locatie: dus geen 'parkfoto's op het brugje over het kabbelende beekje'... Liefst een coole urbex locatie, waar je met een trouwkleed binnen geraakt (als zoiets al zou bestaan)?! Of een locatie met een coole architectuur/setting/lichtinval - iets industrieel... Zo hadden we gedroomd van 'Art Center Hugo Voeten'; maar de beheerder is zeer kleingeestig en staat niet open voor zulke initiatieven... Pfff... Het industrieterrein van Grobbendonk staat een grote oude radiatorenfabriek van Quinn, maar dat zijn ze vorige week beginnen afbreken. Teunenberg in Olen ben ik gaan scouten, maar sloeg ferm tegen. Ben een beetje radeloos aant worden... Hopelijk hebben jullie inspiratie, ideetjes, connecties enz.

    De locatie mag max. 30min rijden zijn vanaf Grobbendonk - we zouden graag op tijd op 't feest raken

  • #2
    Re: A-typische locatie trouw-shoot gezocht (regio Herentals)

    Mijn eerste gedacht was C- mine in Genk ( daar kan je ook "industriele" foto's maken, persoonlijk heb ik het eens gevraagd om er communiefoto's te maken en dat mocht mits een officiele aanvraag e.d.
    MAAR, dat is wat ver en je komt er niet op een half uur.
    Toen dacht ik misschien in Beringen mijn proberen ( op legale wijze ) .

    Veel succes !!!

    Mvg John
    http://www.flickr.com/photos/johncoopmans/

    Comment


    • #3
      Re: A-typische locatie trouw-shoot gezocht (regio Herentals)

      trammuseum antwerpen(berchem) misschien?
      Albums
      Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

      Comment


      • #4
        Re: A-typische locatie trouw-shoot gezocht (regio Herentals)

        Ah das toevallig. Ik ben dan juist 1 jaar getrouwd en ik ben van Herentals en wij hebben onze foto's toen ook laten nemen in Herentals.
        Wij zijn toen op een aantal plaatsen geweest en laat de fantasie van uwe fotograaf wat werken en er gaat zeker iets goeds uit komen.
        Dit zijn de plaatsen waar wij geweest zijn.
        - Le Paige (daar zijn we getrouwd)
        - Begijnhof
        - 't Schaliken, enkel buiten, heb toen gevraagd voor ook binnen maar dat ging niet omdat er iets te doen was.
        - plaatselijke C&A winkel
        - op de kermis (was wel toe)
        - bushalte op de markt
        - naast Bowling het Ven is er een kleine vervallen speeltuin
        - grote stalen boogbrug aan het Albertkanaal
        - beneden aan het kleine sasje richting Herenthout

        Echte urbexlocaties heb je hier niet in de buurt en zeker al niet waar je met een trouwkleed proper terug buitenstapt.
        Een locatie die ik zelf ook al eens gebruikt en iets van urbexgevoel heeft is de betoncentrale aan datzelfde klein sasje. Gewoon met de auto daar naar beneden rijden.

        Moest je nog een vraag hebben laat maar horen.
        I put the sexy in dyslexia

        Comment


        • #5
          Re: A-typische locatie trouw-shoot gezocht (regio Herentals)

          Oorspronkelijk geplaatst door Smoskes Bekijk bericht
          Hey alemaal,

          We zoeken een a-typische locatie: Liefst een coole urbex locatie, waar je met een trouwkleed binnen geraakt (als zoiets al zou bestaan)?! Of een locatie met een coole architectuur/setting/lichtinval - iets industrieel... Zo
          Laat dat tegenwoordig nu net de typische trouw en communie locaties zijn
          Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

          Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

          Comment

          Working...
          X