Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

beginnerscursus

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • beginnerscursus

    ik ben helemaal nieuw in de fotografie en heb ook een eerste camera gekocht: de fujifilm X20.

    super apparaat maar nu........... ik snap niets van die instelling allemaal, en daarmee dacht ik aan een beginnerscursus of workshop.

    Weet iemand een goede cursus voor me? tips? wat dan ook.... ik wil graag eens leren hoe alles werkt en hoever ik met de X20 kan gaan.

    ik verneem graag jullie info

    alvast bedankt

  • #2
    Re: beginnerscursus

    Het enige boek specifiek over de X20 is duitstaling "Fotopocket Fujifilm X20", te vinden op Amazon.co.uk.
    Er bestaat een engelstaling boek over de X10 (die kwa instellingen gelijk is aan de X20), "Photographer's Guide to the Fujifilm X10"

    Hier vind een summiere basiscursus:
    Fotografie cursus - een gratis basiscursus digitale fotografie. fotografie cursussen online met artikelen van professionele fotografen. Opleiding fotografie en tips


    Je hebt ook een online basiscursus van voor 97 €:
    In deze complete online fotografie cursus nemen wij je stap voor stap mee en kan je leren over fotografie en je eigen camera in eigen tempo. Je krijgt onbeperkt toegang tot alle lessen.


    Er is ook het boek "Digitale fotografie voor Dummies" van Julie Adair King, of "Basiscursus Fotografie" van Frank van Beloois.
    Zo zijn er nog een paar te vinden. Kijk bv eens op Bol.com.
    Rudi
    Last edited by rudimaes; 22 april 2014, 12:40.

    Comment


    • #3
      Re: beginnerscursus

      Oorspronkelijk geplaatst door johndeere Bekijk bericht
      .......

      super apparaat maar nu........... ik snap niets van die instelling allemaal......
      das wel een heel goeie..?
      ---
      maar tis inderdaad een goed toestel hoor.
      online cursus de moeite.
      grt,bouk.