Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

plaatsen van fotos

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • plaatsen van fotos

    Hoi Mensen , het zal heel zeker wel aan mij liggen , ik slaag er maar niet in om meerdere fotos (3) in dezelfde topic te plaatsen .
    Wie kan mij hierbij helpen ?
    Beste Moderator , indien dit niet op de juiste plaats staat verplaatst U het maar .

    wingske

  • #2
    Hoi Wingske,

    Hoe je een foto moet plaatsen op dit forum, kun je hier lezen http://forum.belgiumdigital.com/topi...TOPIC_ID=31659

    Je moet er wel voor zorgen dat een foto op het internet staat (webspace) en dus bijv. niet op je harddisk thuis, want (als het goed is) kunnen wij vanaf internet niet aan jou harddisk

    Als je je foto op je webspace hebt staan, kan het nog zijn dat de provider waar jij je webspace hebt, linken niet toestaat, ook dan kun je je foto hier dus niet zichtbaar maken.

    Als ik jou was, zou ik in het testforum gewoon een topic maken met een door jou gelinkte foto. Hierdoor kunnen wij dan misschien achterhalen waarom het jou niet lukt een foto te linken.

    greeeetz
    In every colour there's the light
    In every stone sleeps a crystal
    Remember the Shaman, when he used to say:
    "Man is the dream of the dolphin"

    Comment


    • #3
      Originally posted by wingske
      Hoi Mensen , het zal heel zeker wel aan mij liggen , ik slaag er maar niet in om meerdere fotos (3) in dezelfde topic te plaatsen .
      Wie kan mij hierbij helpen ?
      Blijkbaar is het je wel al gelukt om 1 foto te plaatsen in een topic. Om meerdere foto's te plaatsen moet je elke foto apart tussen image-tags plaatsen, dus 3 x gebruiken en niet de 3 URL's tussen 1 image-tag.
      Ik vermoed dat daar je probleem zit ???

      En zoals dolphin zegt, ale je er niet onmiddellijk aan uitgeraakt, open maar een topic in test en er zal wel iemand zijn die je op weg zet ...
      Mijn fotowebsite : www.filover.be

      Comment


      • #4
        Bedankt Dolphin en Filipo voor de reaktie .
        Het was me inderdaad al gelukt om één foto te plaatsen , meerdere lukte me niet .Dat gaat dus vanaf nu veranderen .
        Thanks for your help .

        wingske

        Comment

        Working...
        X