Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotograaf als ceremoniemeester

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fotograaf als ceremoniemeester

    Beste lezer collega.
    Voor een opkomend huwelijk werd mij vlak af gevraagd of ik niet ook voor ceremonie meester wil funderen. Ik heb dit kort geweigerd omdat ik de fotograaf van dienst ben. Nu heeft het koppel besloten toch geen ceremonie meester in te huren en vrees ik dus voor wanorde. Mijzelf kennende zal ik toch wat leiding nemen om chaos te voorkomen. Maar graag had ik wat tips gesprokkeld die vooral voor mij, maar ook andere fotografen in deze situatie nuttig kunnen zijn.
    Using Tapatalk

  • #2
    Re: Fotograaf als ceremoniemeester

    Wat is een opkomend huwelijk ?
    (Daar begint de wanorde al)
    Waarom vragen ze jou dat vlakaf en niet gewoon?
    Waarom vrees jij, als fotograaf, voor wanorde als het de ceremonie, en de wanorde, van het koppel is ?

    maar ook andere fotografen in deze situatie
    Andere fotografen in deze situatie maken foto's, geen chaos.
    Last edited by Skitch; 9 april 2014, 23:52.
    " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

    Comment


    • #3
      Re: Fotograaf als ceremoniemeester

      Opkomend = binnenkort

      Wat kan ik doen/zeggen om ervoor te zorgen dat de gasten snel en ordelijk deze dag beleven. Er wordt enkel voor de wet getrouwd en er is wat tijdverlies door het trage transport.
      Met andere woorden, als Niemand wat initiatief zal nemen zal ik tijd verliezen van de weinige tijd die ik nu al heb voor de fotoshoot tussen de wettelijke ceremonie en het avondfeest.

      Ps.: mijn taalgebruik kan toch geen reden zijn voor chaos, dunkt mij :-P

      Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
      Using Tapatalk

      Comment


      • #4
        Re: Fotograaf als ceremoniemeester

        Foto's nemen en alles in goede banen leiden lijkt mij moeilijk combineerbaar, tenzij je al voldoende ervaring hebt met het nemen van huwelijksfoto's.
        Groeten. Ronald

        Comment


        • #5
          Re: Fotograaf als ceremoniemeester

          Ceremoniemeester bij een huwelijk is een fulltime job.
          Fotograaf is ook een fulltime job.

          Moeilijk combineerbaar dus.

          Het enige wat je als fotograaf kunt doen is de personen die je fotografeert dirigeren, de rest zal op dat moment zijn plan moeten trekken.
          Last edited by zunoel; 10 april 2014, 09:39.
          Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

          Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

          Comment


          • #6
            Re: Fotograaf als ceremoniemeester

            Niet doen, beter één ding goed doen ipv twee dingen half.

            Comment

            Working...
            X