Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Homepage versie 5

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Homepage versie 5

    http://www.razziphoto.com/

    Ondertussen alweer de 5 versie van de homepage op 3 jaar tijd ... laat maar weten wat je er van denkt.

    groetjes
    http://www.razziphoto.com/

  • #2
    Hallo Razzi,je foto,s zijn altijd TOF maar deze stijl van je homepage kan mij niet bekoren ( ik kan niet uitleggen waarom)
    maar zoals je weet smaken verschillen

    Groetjes NoName
    D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
    www.langenacker.nl

    Comment


    • #3
      kvind het heel sjiek, zeker de geluidjes passen goed bij de flash

      Comment


      • #4
        Wow, knap gedaan ! Makkelijke navigatie en natuurlijk mooie foto's...
        Jan
        www.travelspot.be - iets nodig ? - best of ...

        Comment


        • #5
          Originally posted by NoName
          Hallo Razzi,je foto,s zijn altijd TOF maar deze stijl van je homepage kan mij niet bekoren ( ik kan niet uitleggen waarom)
          maar zoals je weet smaken verschillen

          Groetjes NoName
          1 woord : Flash !
          haal de flash weg uit je page en het komt een stuk professioneler over dan nu....
          www.loft6.be

          Comment


          • #6
            2 pro en 2 negatieve ... kan er me iemand een voorbeeld tonen hoe het beter zou zijn? (handig voor site nummer 6)
            http://www.razziphoto.com/

            Comment


            • #7
              Originally posted by razzi
              2 pro en 2 negatieve ... kan er me iemand een voorbeeld tonen hoe het beter zou zijn? (handig voor site nummer 6)
              Hallo Razzi,nu ik de reactie lees van appelmooz denk ik dat ik daar in mee kan gaan,dus probeer het eens zonder flash

              Groetjes NoName
              D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
              www.langenacker.nl

              Comment


              • #8
                Ik ben voornamelijk naar flash gegaan de site ten onder dreigde te gaan aan comment spam (lees bvb http://www.sixapart.com/log/2003/10/comment_spam.shtml - ik kreeg zowat 30 spam boodschappen per dag op de blog; dat was een full-time job aan het worden om die er telkens weer af te plukken) en ik toch nog ziets als een foto-per-dag systeem wilde aanhouden.

                Het kost ook allemaal behoorlijk wat tijd, geld en moeite en uiteindelijk verdien ik er geen bal aan, dus moest het voor mij een beetje gebruiksvriendelijk zijn.

                Ik heb nu een 'comment' page zodat bezoekers zich niet meer verplicht voelen om elke dag commentaar te geven (en dat zou ook niet moeten hee) en die is redelijk beveiligd tegen comment spam robots (alhoewel je natuurlijk nooit weet hoe lang het duurt eer ze daar weer op geraken).

                De **** is natuurlijk als je op google zoekt naar 'photolog' ik ergens vanboven sta, en het dus interessant wordt voor spammers


                Enfin, jullie zullen het hier toch een tijd mee moeten doen, tenzij ik de lotto win of ooit rijk trouw
                http://www.razziphoto.com/

                Comment


                • #9
                  Originally posted by razzi
                  Ik ben voornamelijk naar flash gegaan de site ten onder dreigde te gaan aan comment spam (lees bvb http://www.sixapart.com/log/2003/10/comment_spam.shtml - ik kreeg zowat 30 spam boodschappen per dag op de blog; dat was een full-time job aan het worden om die er telkens weer af te plukken) en ik toch nog ziets als een foto-per-dag systeem wilde aanhouden.

                  Het kost ook allemaal behoorlijk wat tijd, geld en moeite en uiteindelijk verdien ik er geen bal aan, dus moest het voor mij een beetje gebruiksvriendelijk zijn.

                  Ik heb nu een 'comment' page zodat bezoekers zich niet meer verplicht voelen om elke dag commentaar te geven (en dat zou ook niet moeten hee) en die is redelijk beveiligd tegen comment spam robots (alhoewel je natuurlijk nooit weet hoe lang het duurt eer ze daar weer op geraken).

                  De **** is natuurlijk als je op google zoekt naar 'photolog' ik ergens vanboven sta, en het dus interessant wordt voor spammers


                  Enfin, jullie zullen het hier toch een tijd mee moeten doen, tenzij ik de lotto win of ooit rijk trouw
                  Ben ik weer,wat hier gebeurd is heel vervelend en ik wist niet dat dit bestond,dus begrijp nu ook waarom je flash gebruikte,maar gelukkig je foto,s zijn er niet minder om,en van mij mag je de lotto winnen en rijk trouwen als je maar gelukkig bent
                  Groetjes NoName
                  D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
                  www.langenacker.nl

                  Comment


                  • #10
                    Ik ben zeer anti-flash. Op de meeste flash-sites moet je te lang wachten totdat het geheel geladen is en is de navigatie maar je-van-het. Op deze site echter, vind ik flash bijzonder aangenaam en goed gebruikt! De pagina blijft klein (weinig scrollwerk) en toch kun je in dat kleine stukje al die honderden foto's via een makkelijk navigatiemenuutje kwijt. Ik weet uit ervaring hoe lastig het is om een goed archiveer systeem te bedenken. Verder is ook de opmaak TOP! Oke, smaken verschillen maar we moeten het er toch overeens kunnen zijn dat de kleuren, geluidjes en lettertypes bijzonder goed bij elkaar passen en van de website 1 geheel maken, hetgeen ik altijd 1 van de meest belangrijke dingen vind van een site.
                    Canon S30 http://www.fcknudde.com

                    Comment


                    • #11
                      bedankt - bewust sober gehouden (enkel een sobere omkadering rond de foto ... geen wirwar van links hier en daar).

                      Het gaat tenslotte om de foto en niet om mezelf (dus ook geen about e.d. meer; wie me wil leren kennen, stuurt maar een mailtje of zo - een goeie kop koffie op uitnodiging zal ik serieus overwegen )

                      en ook maar een kleine oppervlakte in gebruik ... bandbreedte is duur en ik hou niet van copyrights op fotos, dus dan de foto maar gewoon een tikkeltje kleiner, dat ontmoedigt copieren meer dan genoeg.

                      http://www.razziphoto.com/

                      Comment


                      • #12
                        Hi Razzi,

                        Ik vind je site er helemaal super uitzien, hij is supersnel, geen problemen met de flash.
                        Top, wat mij betreft niets aan veranderen.

                        Groetjes, Ebbie
                        Groetjes, Ebbie
                        mijn foto-log

                        Comment


                        • #13
                          Mooi, ik hou wel van die flash-effecten. Maar dan zou het beter thuishoren bij een kort foto-overzicht van maar enkele foto's.

                          Voor het bekijken van een groter aantal foto's heb ik wel niets liever dan een sobere indexpagina met thumb's en snelle weergave van de grotere foto's zonder enige poespas.

                          Hombre

                          Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Hombre
                            Mooi, ik hou wel van die flash-effecten. Maar dan zou het beter thuishoren bij een kort foto-overzicht van maar enkele foto's.

                            Voor het bekijken van een groter aantal foto's heb ik wel niets liever dan een sobere indexpagina met thumb's en snelle weergave van de grotere foto's zonder enige poespas.


                            klik op de foto en je hebt je thumbnails
                            http://www.razziphoto.com/

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by razzi
                              Originally posted by Hombre
                              Mooi, ik hou wel van die flash-effecten. Maar dan zou het beter thuishoren bij een kort foto-overzicht van maar enkele foto's.

                              Voor het bekijken van een groter aantal foto's heb ik wel niets liever dan een sobere indexpagina met thumb's en snelle weergave van de grotere foto's zonder enige poespas.


                              klik op de foto en je hebt je thumbnails
                              Ja, dat had ik al wel door
                              Het gaat hem over de snelheid van foto's bekijken, niets boven een heel simpele index met snelle full-size weergave in HTML.
                              Hombre

                              Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

                              Comment

                              Working...
                              X