Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Adressen: Kledij, props, etc....

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Adressen: Kledij, props, etc....

    Hoi hoi,

    Ben meer en meer aan het neigen naar shoots waar ik heel wat meer voor nodig heb dan een model.
    Daarmee wil ik zeggen, ik probeer een verhaal te schetsen ingevuld door kledij, accessoires, meubilair tot kisten, gouden muntstukken, een staf, kronen, een troon, etc....
    Maar ik heb nogal moeite met heel goede adressen te vinden.

    Voor de jurken ken ik al

    Caramel Kostuum (ofzoiets, in mechelen)
    en uiteraard Huis Baeyens.

    Maar kan daar precies niet echt mijn honger stillen.
    Probeer ook via groepen zoals Gothshop op Facebook dingen te zoeken. Maar dat is veel van Nederland heb ik het gevoel.

    Hebben jullie nog tips en hints waar ik mijn neus misschien eens moet binnen steken.
    EMBLEMATA.BE
    http://www.dewestelinckphotography.com <- Mijn website

  • #2
    Re: Adressen: Kledij, props, etc....

    Oorspronkelijk geplaatst door Neildewe Bekijk bericht
    Hoi hoi,

    Ben meer en meer aan het neigen naar shoots waar ik heel wat meer voor nodig heb dan een model.
    Daarmee wil ik zeggen, ik probeer een verhaal te schetsen ingevuld door kledij, accessoires, meubilair tot kisten, gouden muntstukken, een staf, kronen, een troon, etc....
    Maar ik heb nogal moeite met heel goede adressen te vinden.

    Voor de jurken ken ik al

    Caramel Kostuum (ofzoiets, in mechelen)
    en uiteraard Huis Baeyens.

    Maar kan daar precies niet echt mijn honger stillen.
    Probeer ook via groepen zoals Gothshop op Facebook dingen te zoeken. Maar dat is veel van Nederland heb ik het gevoel.

    Hebben jullie nog tips en hints waar ik mijn neus misschien eens moet binnen steken.
    Hier heb je nog wat winkels in Antwerpen, al zul je daar bekender zijn dan ik.

    Comment

    Working...
    X