Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

vraagje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • vraagje

    hello,

    ik wou eens vragen als je mensen die je op straat tegenkomt zomaar mag fotograferen en op de forum zetten
    we hebben in onze cursus geleerd dat dit altijd moet gevraagd worden en hun toestemming krijgen
    daarom heb ik ook nog geen personen op dit forum geplaatst
    Ik heb zelf al eens een dag personen gefotografeerd samen met onze leraar we moesten het telkens vragen en
    ook erbij vragen als hun foto mocht gebruikt worden.
    Daarom zit ik eigenlijk met die vraag in mijn maag
    graag jullie hulp
    mvg mvdd

    Moderator Note: Als je in een verkeerd forum hebt gepost kan je, onderaan uw berichtenkader, op een zwart driehoekje klikken om een "Kwalijk bericht te rapporteren". Dit bericht wordt verstuurd naar alle moderatoren en zij zullen dan uw bericht verplaatsen naar het juiste forum. Post geen tweede zelfde bericht in een ander forum.
    Last edited by Red Falcon; 27 maart 2014, 07:44.

  • #2
    Re: vraagje

    In dit forum toont men alleen foto's.
    Stel deze vraag in een ander forum "Algemeen" of google eens (de wetgeving is duidelijk).
    mvg,
    Eddy
    Smaken verschillen

    Comment


    • #3
      vraagje

      ik zit met een vraagje mag je personen op straat fotograferen en op het forum zetten
      ik heb nog geen enkel durven erop zetten omdat ik met die vraag in mijn maag zit
      ik heb zelf in de cursus straatfotografie gedaan en daar moesten we telkens vragen als we de persoon mochten
      fotograferen en ook de foto mochten gebruiken

      kun je me helpen met die vraag
      mvg mvdd

      Comment


      • #4
        Re: vraagje

        Hi,

        In dit sub-forum, een paar topics boven jouw post, staat een artikel over de "privacy wet".
        Ik zou dit eens lezen...

        mvg,
        DPaul
        DPaul - A.FIAP
        D810, nikkors and other stuff

        Comment


        • #5
          Re: vraagje

          Niet mijn ding. Ik kan je dan ook niet helpen.

          Comment

          Working...
          X