Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

kunst in Gent

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • kunst in Gent

    ik zoek in het kader van kunstprojecten (centrum Gent) een langdurige samenwerking met iemand die een kei is in digitale fotobewerking (photoshop). om de samenwerking vlot te laten verlopen, vraag ik wel dat deze persoon in het Gentse zou wonen. het gaat hier om werken die geprint en tentoongesteld zullen worden. geen grote kwantiteit, wel topkwaliteit rond enkele sterke beelden (hoogstens een 5-tal per maand, om je een idee te geven...)

  • #2
    Re: kunst in Gent

    Moderator Note: Verplaatst van Fotobewerking naar Algemeen, waar je dit soort vragen wel eens meer tegenkomt. "Gezocht" had ook gekund, maar daar kan men enkel privé reageren, niet publiek, en misschien zijn er bijkomende vragen?
    Je tweede topic (die ik in Algemeen aantrof) is verwijderd wegens "crossposting": dezelfde vraag tegelijkertijd op meer plaatsen op het forum stellen.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment

    Working...
    X