Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hobby-fotograaf (honden) gezocht

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Hobby-fotograaf (honden) gezocht

    Hallo iedereen,

    Ik heb me nog niet voorgesteld hier, maar zal dat eerst eventjes doen.
    Mijn naam is Liz en ik ben 21 jaar. Ik woon in Ekeren en ik ben in het bezit van 2 honden. In Juli 2014 verwacht ik mijn eerste kindje.

    Samen met mijn vriend heb ik, ongeveer een half jaar geleden, een club opgericht. Een hondenclub voor 'bullybreeds' in Antwerpen. Met deze club gaan we ongeveer 1 keer om de 2 weken op zondag een wandeling maken (of een uitstap). Tijdens deze wandelingen, maak ik steeds de foto's. Sinds kort is de club heel erg gegroeid en wordt het voor mij heel erg moeilijk om elke hond te fotograferen. Vooral omdat ik nu zwanger ben, en ik niet iedereen steeds opnieuw kan blijven inhalen.

    Ik ben dus op zoek naar een persoon die om de 2 weken vrij is op zondag, een degelijke uithouding heeft en niet bang is van deze 'gevaarlijke' rassen. Het gaat hier niet om een betaalde job, maar er zullen wel voordelen vast hangen aan deze overeenkomst.
    Indien je geïnteresseerd bent om dit te doen, wordt je naam/site/... op onze facebookpagina en site vermeld en zullen al onze clubleden worden doorverwezen naar jou indien ze geïnteresseerd zijn in een privé-fotoshoot. We zullen dus zorgen voor een mooie samenwerking tussen jou en onze club.

    Alvast bedankt iedereen !
    Last edited by Lizz_s; 27 maart 2014, 10:32.

  • #2
    Re: Hobby-fotograaf (honden) gezocht

    Je vergeet te vermelden waar je woont, Liz

    Comment


    • #3
      Re: Hobby-fotograaf (honden) gezocht

      Auteur van het boek "Je hond en de hondenschool", wegwijzer 4, K. Moreau, is ook een befaamd en welbesproken fotograaf hier op het forum.
      Zeker eens opzoeken.

      Comment


      • #4
        Re: Hobby-fotograaf (honden) gezocht

        aangepast
        En het gaat niet om een hondenschool, maar om een club.
        Het is niet de bedoeling dat de honden 'bijleren' of dergelijke.

        Ik ben enkel op zoek naar iemand die graag foto's neemt van honden en dit als een mooie kans ziet voor zichzelf.

        Bedankt, anonymous voor je reactie in ieder geval
        Last edited by Lizz_s; 27 maart 2014, 10:36.

        Comment


        • #5
          Re: Hobby-fotograaf (honden) gezocht

          spijtig, iets te ver van de deur, anders leek me dit wel iets.

          Comment


          • #6
            Re: Hobby-fotograaf (honden) gezocht

            Lijkt mij niet de ideale persoon dan En Leuven is een beetje ver niet?

            Comment


            • #7
              Re: Hobby-fotograaf (honden) gezocht

              Ik heb meer dan 56 jaar ter beschikking geweest van de fotoliefhebber. Ik had 14000 verschillende artikelen en ik ben nu op rust.
              Nu kan je voor uw foto's en fotomateriaal bij Fotoguy te recht.
              Het boek "je hond en de hondenschool" kan je bestellen : karelmoreau@skynet.be

              Comment


              • #8
                Re: Hobby-fotograaf (honden) gezocht

                @ karelmoreau
                Heb jij nog een winkel uitgebaat aan de Elsensesteenweg in Elsene ?
                'k Heb daar ooit mijn eerste fotomateriaal gekocht. Rond 1970.
                Met goede en positieve herinneringen aan die verkoper.
                Last edited by Skitch; 10 april 2014, 23:42.
                " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

                Comment


                • #9
                  Re: Hobby-fotograaf (honden) gezocht

                  hallo,

                  Ziet er boeiend uit.
                  Alleeen is het voor mij onmogelijk om mij één maal op de 14 dagen altijd vrij te maken anders graag.

                  Comment

                  Working...
                  X