Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat is eerlijke vraagprijs voor een Fujifilm HS20EXR samen met flits fuji EF-42 ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wat is eerlijke vraagprijs voor een Fujifilm HS20EXR samen met flits fuji EF-42 ?

    Wat is eerlijke vraagprijs voor een tweedehands Fujifilm HS20EXR samen met flits Fujifilm EF-42 ?
    Het toestel is 2,5 jaar oud, gebruikt maar in goede verzorgde toestand.

    Ik heb geen idee wat een faire prijs daar voor is en zou hem eventueel verkopen om over te schakeln naar een DSRL.

    Suggesties?

    mvrgr
    Nickel
    Logica brengt je van A naar B, fantasie brengt je overal, en anders pak je de motorfiets.... of bezoek je www.docraphotography.be

  • #2
    Re: Wat is eerlijke vraagprijs voor een Fujifilm HS20EXR samen met flits fuji EF-42 ?

    Niemand enig idee, amai.......

    Weggooien dus
    Logica brengt je van A naar B, fantasie brengt je overal, en anders pak je de motorfiets.... of bezoek je www.docraphotography.be

    Comment


    • #3
      Re: Wat is eerlijke vraagprijs voor een Fujifilm HS20EXR samen met flits fuji EF-42 ?

      veel hangt af van het gebruik en de staat. Reken na 2.5 jaar iets rond de helft van de prijs.
      Albums
      Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

      Comment


      • #4
        Re: Wat is eerlijke vraagprijs voor een Fujifilm HS20EXR samen met flits fuji EF-42 ?

        Ik heb ooit een HS30EXR gehad met bijhorende flitser, ik heb alles bijna gratis moeten weggeven wou ik er van af geraken. En uw toestel is al 2,5 jaar oud. Met een beetje geluk kan je alles verkopen voor een derde van de originele prijs. Probeer de helft, lukt het niet kan je nog altijd zakken. Maar ik vrees ervoor dat je dat snel gaat kwijtraken.

        Greetz, JP.
        JPVD fotografie
        Canon EOS 7D en Canon EOS 60D
        Glas: Canon, Tamron en Sigma objectieven | statief - lichtmeter - filters - remote

        Comment


        • #5
          Re: Wat is eerlijke vraagprijs voor een Fujifilm HS20EXR samen met flits fuji EF-42 ?

          Ik weet niet wat je er ooit voor betaalde, maar een camera met gelijkaardige specificaties koop je tegenwoordig nieuw voor minder dan 250€. Als je daar maar de helft van krijgt, dan hou je hem beter bij als backup naast je DSLR.

          Comment


          • #6
            Re: Wat is eerlijke vraagprijs voor een Fujifilm HS20EXR samen met flits fuji EF-42 ?

            Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
            Ik weet niet wat je er ooit voor betaalde, maar een camera met gelijkaardige specificaties koop je tegenwoordig nieuw voor minder dan 250€. Als je daar maar de helft van krijgt, dan hou je hem beter bij als backup naast je DSLR.
            Maybe you got a point there.

            Ik vrees ook dat ik niet meer dan 100 voor het toestel en 100 voor de flits zal krijgen. De flits is wel bruikbaar op de opvolgers ook. Dus tussen de 150 en 200 voor het totaalpakket zal het maximum zijn denk ik.
            Merci om mee te denken.
            Logica brengt je van A naar B, fantasie brengt je overal, en anders pak je de motorfiets.... of bezoek je www.docraphotography.be

            Comment

            Working...
            X