Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Laatste kans zaterdag 22 om 21:15u zender OP12

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Laatste kans zaterdag 22 om 21:15u zender OP12

    Zaterdag 22 maart zender OP12 om 21:15u uitzending van onze docu over het Belgisch vrouwenteam rafting.
    We hebben deze 6 vrouwen 1 jaar gevolgd tot en met het WK in Nieuw-Zeeland. Duur: 40:00 spannende en emotionele video.
    Opnames ook met kleine camera's en drone.
    Grtz
    Dirk
    Last edited by axat; 22 maart 2014, 13:20.
    http://www.stich.be

  • #2
    Re: Laatste kans zaterdag 22 om 21:15u zender OP12

    Oops. Het uur is gewijzigd ?
    'k Ga straks kijken en ik ben benieuwd hoe zo'n video overkomt op een TV.
    " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

    Comment


    • #3
      Re: Laatste kans zaterdag 22 om 21:15u zender OP12

      Eigenlijk was mijn bedoeling om eens te zien hoe jij zo'n een video maakt, technisch gezien. Dat was toch mijn bedoeling.
      Maar het verhaal heeft me helemaal meegesleept naar Nieuw Zeeland en het raften met die dames.
      En dat is jouw bedoeling. Doel bereikt dus.
      Proficiat!
      Was dat jouw stem die uitleg gaf ?
      " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

      Comment


      • #4
        Re: Laatste kans zaterdag 22 om 21:15u zender OP12

        Bedankt voor de positieve comment.
        Ben zelf sportleerkracht van opleiding en heb af en toe meegebruld
        Stem van Sporza (Wouter De Smet) voor de bindteksten en voor de technische commentaar Diederik Van Briel (kayakker en trainer).
        Opnames met GoPro's (2) - kleine Sony 650 - kleine actioncam Sony AS30 (heel wat beelden) - Phantom drone (lucht) - XDCAM - en dan stuk geraakte cam Sony NX5 (wegens stortbui).
        Veel klauteren en soms gevaarlijk.
        Onze HD-montage werd gedwonconverteerd naar SD... naar standaardresolutie.
        http://www.stich.be

        Comment


        • #5
          Re: Laatste kans zaterdag 22 om 21:15u zender OP12

          Oorspronkelijk geplaatst door axat Bekijk bericht
          .......................
          Onze HD-montage werd gedwonconverteerd naar SD... naar standaardresolutie.
          Dat was heel jammer. Vooral dat we hier AVCHD video's gewoon zijn......... .
          " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

          Comment


          • #6
            Re: Laatste kans zaterdag 22 om 21:15u zender OP12

            Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht
            Dat was heel jammer. Vooral dat we hier AVCHD video's gewoon zijn......... .
            Dat is relatief want besef dat het signaal dat uiteindelijk op je tv komt ook geen HD is zelfs niet bij HD uitzendingen...
            In Nieuw-Zeeland hebben we 1 dag 2 amateurs geëngageerd om het parcours te coveren. Slechts paar beelden gebruikt maar dat was prima. We hebben tijdens trainingen (Lipno-Nieuw-Zeeland) soms 2 GoPro's gebruikt (eentje van de meiden) zodat we actievolle beelden hadden. In Frankrijk (Durance) stond ik moederziel alleen ook voor geluid en in vreselijk slecht weer. Ik heb ook eens supporters een kleine cam gegeven.
            In gietende regen in Nieuw-Zeeland begaf de Sony NX5 het ondanks een raincover. Camera niet meer te gebruiken. Maar besef dat goed geluid zowat steeds het moeilijkste is. Bij "sprint en "head to head" moest ik met touwen naar de aankomstplaats en een Japanse cameraman samen met een Japanse fotografe stonden hun beste plaats af aan mij. In zo'n land leer je terug tot rust te komen. Misschien nog het belangrijkste: het is topsport maar er heerst een zeer aangename/gezellige sfeer.
            http://www.stich.be

            Comment

            Working...
            X