Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het zit tussen de oren

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Het zit tussen de oren

    Ik las dit hier op FM


    Iemand die dus beweert dat zijn D4 scherpere foto's neemt na de laatste update want (zo schrijft een ander) het staat zo vermeld in de lijst met improvements (dus moet dat ook zo zijn)
    Gelukkig wijst iemand hem erop dat dit een verbetering was in de vorige firmware update.

    Het is des mensen zeker dat men graag wil geloven wat men leest, geen wonder dat men regelmatig paniekberichten leest.
    Iemand post een probleem met body X, een tweede denkt dit ook te hebben en dan wordt het "Body X is slecht, iedereen klaagt over problemen"

  • #2
    Re: Het zit tussen de oren

    Mischien eens een bericht de wereld insturen dat na de firmware update van de D4 het beeld slechter wordt Vincent,
    met reden dat anders de D4s zijn beloftes niet kan waarmaken, wedden dat er zullen zijn die de update niet zullen durven uitvoeren.....

    Comment


    • #3
      Re: Het zit tussen de oren

      Ik wil altijd zo'n slecht toestel kopen , ben snel tevreden
      D800 en een goed glasservies

      Comment


      • #4
        Re: Het zit tussen de oren

        Een prachtig gegoochel zou ik het willen noemen. Een gegoochel met
        van alles en vooral met niets...

        Comment


        • #5
          Re: Het zit tussen de oren

          Oh Vincent, als je het passend formuleert krijg je alles verkocht.
          Je kent toch wel het verhaal van die zelfstandige die werkt met 2 arbeiders, op 20 maart neemt hij er een 3e bij, werkgelegenheid stijgt met 50%, op 21 maart ontslaat hij de 3e weer, werkgelegenheid daalt met 33%.
          Die kerel heeft wel op één dag 17% werkgelegenheid gecreëerd.

          Als wat meer mensen hier zich zouden bezig houden met wat ze voelen bij hun eigen foto's en zich wat minder zouden bezig houden met wat anderen daarvan denken zonder opbouwende comments zouden er hier al wat meer gelukkige mensen rondlopen denk ik dan. De beroemde foto van Dallas 63 met enkel gelukkige mensen leek nergens op, en toen kwam het schot...

          De wijze woorden van Doudeke indachtig zou ik willen zeggen : we zijn er hier toch allemaal voor de fun, of niet soms ?

          Paul

          Comment


          • #6
            Re: Het zit tussen de oren

            Forums geven nogal vaak een fout beeld van de realiteit. "kijk eens, hoe haarscherp die lens met die camera foto's maakt!" of hoe scherp de foto's met een "DF" zijn.... Dan wordt er een voorbeeld gepost van de beste foto die ze ermee gemaakt hebben, en ze noemen het een snapshot :-)
            In realiteit komen alle foto's zo belange niet uit de combo of camera..., sterker nog, meestal maar enkele, en daar staren wij ons dan blind op.

            Comment


            • #7
              Re: Het zit tussen de oren

              Oorspronkelijk geplaatst door Vince_G Bekijk bericht
              Forums geven nogal vaak een fout beeld van de realiteit. "kijk eens, hoe haarscherp die lens met die camera foto's maakt!" of hoe scherp de foto's met een "DF" zijn.... Dan wordt er een voorbeeld gepost van de beste foto die ze ermee gemaakt hebben, en ze noemen het een snapshot :-)
              In realiteit komen alle foto's zo belange niet uit de combo of camera..., sterker nog, meestal maar enkele, en daar staren wij ons dan blind op.
              Daar twijfel ik geen moment aan. Niemand die hier zijn nek zal uitsteken op die manier.
              Toch ken ik wel een aantal mensen die ik vertrouw. Blijft overigens de vraag wat we verstaan onder bewerken.
              Nu moet ik zelf niet erg hoog van de toren blazen want ten eerste plaats ik hier bijna nooit foto's en ten tweede voel ik mezelf maar heel middelmatig als ik zie wat er hier verschijnt. Sommigen moeten het hebben van "a single shot", anderen houden constant hetzelfde hoge niveau aan.
              Alleen is het jammer dat er van die tweede soort heel veel verdwenen zijn hier.

              Comment

              Working...
              X