Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welke compact camera?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Welke compact camera?

    Hallo


    Naast mijn Nikon spiegelreflexcamera wil ik graag een compact camera aanschaffen. We gaan binnenkort op trekreis en mijn spiegelreflex is te zwaar (en te duur) om mee te nemen. Daarom ben ik opzoek naar een goedkope compact camera. Helaas zie ik de bomen door het bos niet meer, te veel keuze!

    Hopelijk kunnen jullie mij iets aanraden. Ik heb nl. schrik dat de verkopers in de Media Markt er niet zoveel van af weten!

    * prijs: max. 200€
    * optische zoom
    * handtasmodel
    * eventueel groothoek
    * heldere foto's, en een ok kwaliteit bij donker licht

    Vooral voor reis en familie-huis-tuin foto's, want ik ben maar amateur Merci!

  • #2
    Re: Welke compact camera?

    Hi,
    Kijk eens naar de Panasonic Lumix DMC-SZ8 (159 € bij camerashop) 12 x zoom (24-288 mm) en toch klein.
    Panasonics hebben een goede automaat, dus goed voor point&shoot. Verwacht natuurlijk geen topkwaliteit.



    Mogelijk krijg je andere suggesties van toestellen die beter zijn, dus afwachten
    Rudi

    Comment


    • #3
      Re: Welke compact camera?

      Iets beter is de Panasonic TZ35 (199 € bij Mediamarkt, 189 € online)) Heeft 20x zoom (24-480 mm) en ook PASM instellingen.
      Is iets groter maar heeft een goede prijs/kwaliteit verhouding. Krijgt ook goede reviews.





      Rudi

      Comment


      • #4
        Re: Welke compact camera?

        Oorspronkelijk geplaatst door rudimaes Bekijk bericht
        Iets beter is de Panasonic TZ35 (199 € bij Mediamarkt, 189 € online)) Heeft 20x zoom (24-480 mm) en ook PASM instellingen.
        Is iets groter maar heeft een goede prijs/kwaliteit verhouding. Krijgt ook goede reviews.





        Rudi
        Bedankt Rudi!

        Comment


        • #5
          Re: Welke compact camera?