Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Photography Bram in een nieuw jasje..

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Photography Bram in een nieuw jasje..

    Hey all,

    Na weken werk is de nieuwe website eindelijk klaar. Wat vinden jullie ervan ?



    Mvg, Tuner111

  • #2
    Re: Photography Bram in een nieuw jasje..

    Goed gedaan Bram, je mag er terecht fier op zijn, maar toch één opmerking over CDC.
    Zoals je weet heeft de persoon die me de sleutel heeft gegeven uitdrukkelijk gevraagd om niet voor 14 april te willen publiceren, dat is de dag waarop de vergunning moet komen.
    Ik heb hem dat beloofd. Jammer om te zien dat ze er ook al bij staan. Ik meen dat Stéphanie je daar ook al op gewezen heeft.
    Nu, erg vind ik het persoonlijk niet maar ik ben van het soort dat zich graag aan zijn beloftes houdt onder het mom van : "als ik het niet doe, waarom zou iemand anders het dan wel doen ?"

    Comment


    • #3
      Re: Photography Bram in een nieuw jasje..

      CDC staat er al lang niet meer tussen hoor ^^

      Comment


      • #4
        Re: Photography Bram in een nieuw jasje..

        Oei, dan heb ik verkeerd gekeken, ik word oud
        Ik geef wel een seintje als ik iets hoor van Jan.

        BTW : hij leek me zeer tevreden over de kwaliteit van de aangeleverde foto's. Zelf moet ik nog mijn paar HDR's doen maar zie ik ontzettend tegenop. Mijn 35 op dropbox zij allemaal single shot, ik neem aan dat je de link en het paswoord hebt gekregen van Stéfanie.
        Ik ga in de nabije toekomst je website met aandacht bekijken want zelf ben ik niet in staat om zoiets ineen te boksen (te oud en geen tijd )

        Paul

        Als ik nog eens zoiets uitzonderlijks weet ga ik je contacteren.
        PS achteraf het hele verhaal gehoord van Jan die een urbexer betrapte toen hij met een geweer in zijn handen stond. Hilarisch

        Comment

        Working...
        X