Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon Speedlite 580 EXII

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon Speedlite 580 EXII

    Ik kan een canon speedlite 580EXII van begin 2012 voor 300 Euro aankopen is dat een beetje een faire prijs ,ik ken niet echt de gangbare tweedehands prijzen .

    Geen gebruikssporen en slechts enkele keren gebruikt .

    Bedankt voor de hulp alvast

    Mvg

    Kaboke

  • #2
    Re: Canon Speedlite 580 EXII

    Is ondertussen een uitgefaseerd model geworden ook al is die nog niet zo oud.
    Gezien de prijs in de tijd denk ik dat 300 euro nu een eerlijke prijs is.

    Comment


    • #3
      Re: Canon Speedlite 580 EXII

      Staat er momenteel eentje voor 250 euro op 2dehands van iemand die al zijn fotografiespullen wegdoet :

      Comment


      • #4
        Re: Canon Speedlite 580 EXII

        ik heb er al voor gebeld maar die is al verkocht

        Comment


        • #5
          Re: Canon Speedlite 580 EXII

          Ben aan het twijfelen het is mijn eerste flits , tweedehands 580 EXII voor 300€ of een nieuwe 430 EXII bij mediamarkt voor 240€ . ik vind het persoonlijk een moeilijke keuze de reviews van beide flitsen zijn goed maar als amateur fotograaf heb ik waarschijnlijk genoeg aan de 430 , langs de andere kant betaal ik dan meer dan 200€ minder voor een bijna professionele flits

          Kathleen

          Comment


          • #6
            Re: Canon Speedlite 580 EXII

            Oorspronkelijk geplaatst door kaboke Bekijk bericht
            Ben aan het twijfelen het is mijn eerste flits , tweedehands 580 EXII voor 300€ of een nieuwe 430 EXII bij mediamarkt voor 240€ . ik vind het persoonlijk een moeilijke keuze de reviews van beide flitsen zijn goed maar als amateur fotograaf heb ik waarschijnlijk genoeg aan de 430 , langs de andere kant betaal ik dan meer dan 200€ minder voor een bijna professionele flits

            Kathleen
            DEUH, die 580 EXII is geen speelgoed e, die 430EXII daarentegen ....
            Als ge rap kontent zijt en geen grote plannen hebt dan kan die idd voldoen maar ik denk dat de meeste hier voor hun geld toch naar die 580 zouden gaan.

            Comment


            • #7
              Re: Canon Speedlite 580 EXII

              Knoop is doorgehakt de 580 EXII zal binnen een paar dagen in mijn bezit zijn deze heeft slechts enkele keren gebruikt geweest is dus zo goed als nieuw ik denk dat dit een slimme beslissing is zo moet ik binnen een paar maand niet denken aan een upgrade .

              Mvg
              Kathleen

              Comment


              • #8
                Re: Canon Speedlite 580 EXII

                De 580EXII is een uitstekende flash. Ik was destijds ook van plan om de 430EXII aan te schaffen, maar liet me (ook omwille van een gunstige prijs op een fotobeurs) toch overhalen om de zwaardere van de twee te nemen. Nooit betreurd. Heeft veel meer mogelijkheden (o.a. master/slave) en is veel krachtiger. Intussen heb ik voor mijn vrouw dezelfde aangeschaft, en wij gebruiken die flitsers zowel bovenop de camera als off camera (strobist) in een paraplu.
                BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                Comment

                Working...
                X