Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Belichtingsinstellingen op LCD Sony Alpha 58

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Belichtingsinstellingen op LCD Sony Alpha 58

    Hallo,

    Zijn er hier mensen die een Sony Alpha 58 in hun bezit hebben?

    Indien ja, zou je die dan eens willen aanzetten in de LCD (live view) stand en op "M" (manueel).
    Kan je dan een indicatie zien van de belichtingsinstellingen?

    Met dank bij voorbaat en vriendelijke groeten,

    JP.
    JPVD fotografie
    Canon EOS 7D en Canon EOS 60D
    Glas: Canon, Tamron en Sigma objectieven | statief - lichtmeter - filters - remote

  • #2
    Re: Belichtingsinstellingen op LCD Sony Alpha 58

    Ik heb de A77 maar dat is in principe hetzelfde bij de A58. In manueel zie je onderaan de sluitersnelheid/diafragma/ISO en de belichtingsafwijking, bijvoorbeeld -0.7 wat wilt zeggen dat je 2/3stop onderbelicht of +1.0 en dus 1 stop overbelicht. Is het dat wat je wilt weten?

    En live view hoef je bij sony slt's niet aan te zetten, dat staat altijd aan. Bij een klassieke dslr moet je live view inderdaad inschakelen waardoor de spiegel omhoogklapt. Bij sony slt's heb je een vaste spiegel waardoor de autofocus tijdens live view even snel is als door de zoeker.
    Last edited by alex606; 12 maart 2014, 17:18.
    Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
    Mijn bird foto's en urbex foto's

    Comment


    • #3
      Re: Belichtingsinstellingen op LCD Sony Alpha 58

      Hallo Alex,

      Bedankt dat je dit voor mij bekeken hebt, want mijn echtgenote wil een A58 aankopen en ze wou dat toch met zekerheid weten.

      Met vriendelijke groeten, JP.
      JPVD fotografie
      Canon EOS 7D en Canon EOS 60D
      Glas: Canon, Tamron en Sigma objectieven | statief - lichtmeter - filters - remote

      Comment

      Working...
      X