Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

VSCO Cam smartphone fotografie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • VSCO Cam smartphone fotografie

    Ik was daarnet wat aan het prullen met de app van vsco om op een smartphone foto's te bewerken.
    Nu kwam ik erachter dat je via de app foto's kan delen via een soort online portfolio, iet's à la Flickr of 500px maar dan veel simplistischer.
    Op zich geen wereldschokkend nieuws, maar aangezien hier regelmatig geopperd wordt voor een apart forumonderdeel voor foto's die gemaakt of bewerkt zijn met een gsm, dacht ik dat het voor sommigen wel interessant zou kunnen zijn.

    Er bestaat natuurlijk al zoiets als Instagram, maar als je op de webiste van vsco wat door de 'Grid' bladert merk je dat het toch om een ander niveau gaat (geen selfies, of restaurantvoedsel... voorlopig althans).

    Zijn er hier misschien nog die hier reeds gebruik van maken?
    Lijkt me wel leuk om te zien wat anderen met hun telefoons vastleggen...

    Voor wie het niet kent zal ik de mijne hier even toevoegen ter illustratie, Klik!

    Gr,
    Yannick

  • #2
    Re: VSCO Cam smartphone fotografie

    Ik wacht tot ze met selfies en zo beginnen. Niks mis mee. Denk ik. Rembrandt heeft zichzelf zo'n 600 x geschilderd. Van Gogh. Rubens. Allemaal maakten ze selfies.

    Comment


    • #3
      Re: VSCO Cam smartphone fotografie

      Ja, ik begrijp de kritiek op selfies ook niet echt.
      Het is zoals met alles. Het is goed of slecht.
      Slecht genomen selfies zijn slecht.
      Goed in elkaar gestoken selfies zijn goed.

      Zoiets.
      EMBLEMATA.BE
      http://www.dewestelinckphotography.com <- Mijn website

      Comment


      • #4
        Re: VSCO Cam smartphone fotografie

        Zie mijn post hier aub niet als kritiek op selfies
        Ze mogen er gerust zijn, ik maak me er ook schuldig aan om er af en toe eentje te posten, maar ik was gewoon aangenaam verrast dat er via VSCO ook een platform is om via je gsm wat kunstzinnigere foto's te kunnen delen...

        Comment

        Working...
        X