Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotografen gezocht! - TV1 Fatamorgana

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fotografen gezocht! - TV1 Fatamorgana

    Ik kreeg net (via fotoclub "ZW/Art") volgende mail binnen:

    Jullie kennen het TV1 programma "Fata Morgana"? (met Geena Lisa en Sergio)

    Zaterdag 3/07 maken ze van Lier een modestad. Ik heb mij geengageerd voor 202 fotografen bij elkaar te zoeken.
    Dus iedereen die zich geroepen voelt om tot in Lier te komen. Gelieve dan aanstaande zaterdag van 14.00 tot 17.00u met fotomateriaal aanwezig te zijn.

    Ze hebben mij gevraagd er geen commerciele bedoening van te maken. Dus geen vlaggen, kledij met reclame, of ....

    U aanwezigheid als fotograaf is het belangrijkste.

    Bevestig aub zo snel mogelijk u aanwezigheid. Per mail, tel 03/480 00 28 of fax 03/488 01 92.

    Tinne Mommaerts,
    FOTO VISION LIER

    PSelieve deze mail te verspreiden naar collega's, leden, klanten,...


    Zal BD er zijn? Komaan boys & girls! Haar email ging jammergenoeg verloren in de email-communicatie, dus je zal moeten bellen of faxen.


    Edit: topictitel aangepast
    http://www.theafricabug.com

  • #2
    Allen daarheen !!!

    Comment


    • #3
      Hoor ik ergens BD Shooting day?

      Vraagje, dit lijkt mij wel 'fun' om eens mee te maken, maar moet je nou beroepsfotograaf zijn of niet? Mag Jan-met-de-pet (en een dikke camera) ook komen?

      In die andere topic hier heeft iemand gepost dat het eigenlijk de bedoeling is om veel volk bijeen te krijgen, en dat je er gewoon "professioneel" moet uitzien. Maw een spiegelreflex met dikke lens en externe flash, een grote fototas.....

      Wat is hier nu juist van aan?

      Ik heb wel een D70, maar geen echte grote lenzen en ook nog geen externe flash (hoewel ik misschien wel aan een antieke nikon flash kan geraken die ik dan voor de schijn om m'n camera kan plaatsen, want compatibel is ie zeker niet)

      Dus, enkel beroeps, of iedereen die wat deftig materiaal kan meebrengen en er dus "beroeps" uitziet
      Nikon D7000 * Nikon AF-S 18-200 IF-ED VR DX * Nikon SB-600 Flitser * Nog wa frutsel

      Comment


      • #4
        Originally posted by Aragorn

        Dus, enkel beroeps, of iedereen die wat deftig materiaal kan meebrengen en er dus "beroeps" uitziet
        Het tweede! De vraag werd immers doorgestuurd naar fotoclubs. Daar zitten eerder niet-beroeps...
        http://www.theafricabug.com

        Comment


        • #5
          Dan kunnen ze echter geen 202 fotografen bijeen krijgen, want wij mogen ons zo niet noemen
          Nikon CP 5700
          Sony Cybershot P71

          Comment


          • #6
            Als je je wil melden dan kun je dat op het onderstaande adres dat ik doorgekregen heb : Frans Dams

            Het moeten geen beroeps zijn, als ze er maar beroeps uitzien...

            Ik kan er jammer genoeg niet zijn, is trouwens een beetje ver vanuit Koksijde.
            Canon 10D, gLaasjes, lampjes,...
            LidNr. BD0211BE

            Comment


            • #7

              Dit is nu weer een kans om eens wat anders te doen en een special shoot en ook eens achter de schermen.
              +Contacten leggen + wat modellen shooten.

              Als ge maar met een zwaar toestel en camera-bag afkomt = toch zeker 50% van onze leden (vergeet BD logo niet)!

              Ik moet zaterdag werken, anders kwam ik ook, al was het maar voor de fun

              Comment


              • #8
                Tinne Mommaerts, toch niet de vrouw van Meester Mommaerts, het typetje van Chris en Co ?

                Comment


                • #9
                  Maar ik heb maar een grijs plastiek bakske ....het zal er niet professioneel uitzien aangezien het niet zwart is
                  Een fototoestel (van zwart plastiek :D)

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Tom
                    Tinne Mommaerts, toch niet de vrouw van Meester Mommaerts, het typetje van Chris en Co ?
                    Die heet "ons Juliette..."
                    http://www.theafricabug.com

                    Comment


                    • #11
                      Jochen, begrijp ik dat het alleen is alsof. Je hoeft er alleen beroeps uit te zien, klinkt een beetje naar nep.

                      Comment


                      • #12
                        Er staat: U aanwezigheid als fotograaf is het belangrijkste.
                        Dat is dus eigenlijk al een antwoord op mijn vraag aan Jochen.

                        Comment


                        • #13
                          Zoals ik reeds vermelde in de andere topic is iedereen met een degelijk toestel (geen wegwerpcamera )welkom aan de Lierse catwalk. Ik zou wel de raad geven om tijdig aanwezig te zijn(13 uur), gezien de grote massa volk die men verwacht (parkeren in Lier is precies niet zo eenvoudig). Dus iedereen met een DSLR (klein of grote lens) en ander degelijk toestel is welkom!

                          Comment


                          • #14
                            wie gaat er zeker?? misschien kunnen we ergens afspreken ???

                            Comment


                            • #15
                              Wat is eigenlijk de bedoeling van die bijeenkomst?

                              Comment

                              Working...
                              X