Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sony a7R

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Sony a7R

    Iemand de nieuwe Full-Frame Sony A7R al uitgetest?




    David Torres send from IPhone
    DAVID TORRES
    Visual Artist Photographer
    www.david-torres.be

  • #2
    Re: Sony a7R

    Nog niet getest zou wel eens willen , maar wel al heel veel reviews over bekeken via Sony Alpha Lab . Ik heb zelf een Sony RX10 . De A7r zou echt wel een top toestel zijn Trey Ratcliff van Stuck in Customs is er ook wild over . Na mijn aankoop van de RX10 ben ik wild van Sony geworden .
    Mvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan
    www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR

    Comment


    • #3
      Re: Sony a7R

      Heb nog maar net vorig jaar de fullframe Alpha99 gekocht, maar ik ben weeral verliefd op dit pareltje 😃



      David Torres send from IPhone
      DAVID TORRES
      Visual Artist Photographer
      www.david-torres.be

      Comment


      • #4
        Re: Sony a7R

        Ik heb mij vorige donderdag het kleine broertje aangeschaft,de A7.Zal wel moeten wennen aan de EVF,ben dit niet gewoon.Heb hem kunnen kopen voor de prijs van 1486 eu met de 28-70mm lens en een 32 GB geheugenkaart.Het was de laatste en heb hem dan ook gekocht.Heb nog niet veel tijd gehad om te testen.Qua beeldkwaliteit heb ik nog niet zo heel veel verschil gezien met mijn A580,maar die heeft dan ook een heel goede beeldkwaliteit.De lichtmeting va de A7 lijkt me wel beter.Wanneer ik hem meer heb kunnen testen,zal ik dit laten weten.

        Comment


        • #5
          Re: Sony a7R

          Super!,...eigenlijk nog redelijk in prijs ook! Kijk al uit naar jouw eerste reacties !


          David Torres send from IPhone
          DAVID TORRES
          Visual Artist Photographer
          www.david-torres.be

          Comment


          • #6
            Re: Sony a7R

            Artbreak,
            bedoel je niet gestuurd van iphone ipv stuur van iphone?

            Staat nogal lullig, zo'n taalfout in je ondertekening...

            Mvg

            filipwieme

            Comment


            • #7
              Re: Sony a7R

              THANKS 😜


              David Torres sent from IPhone
              www.artbreak.
              DAVID TORRES
              Visual Artist Photographer
              www.david-torres.be

              Comment


              • #8
                Re: Sony a7R

                heeft hier iemand al de nieuwe zeis FE 24-70 mm F4 op de sony a7r kunnen testen?

                wie weet of er nog betere alternatieven zijn voor de lensadapters van sony?

                wat is jou favoriete lens?

                thanks!

                Comment


                • #9
                  Re: Sony a7R

                  Op Sonyalpharumors.com stond dacht ik een review - en zelfs een link naar DxO van die nieuwe zeiss. http://www.sonyalpharumors.com/zeiss...est-dxomarked/

                  Comment


                  • #10
                    Re: Sony a7R

                    Oorspronkelijk geplaatst door freddy81 Bekijk bericht
                    wat is jou favoriete lens?
                    Dat is op een a7r zonder twijfel de nieuwe FE 55/1.8.
                    "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

                    Comment


                    • #11
                      Re: Sony a7R

                      Oorspronkelijk geplaatst door K-2 Bekijk bericht
                      Dat is op een a7r zonder twijfel de nieuwe FE 55/1.8.
                      Kan het enkel bevestigen: de FE 55 is ook op de A7 en pareltje.
                      Sony A550 + glas

                      Comment


                      • #12
                        Re: Sony a7R

                        Idd de Zeiss FE 55/1.8 moet een toplens zijn op mijn RX10 staat de 24-200 ook een pareltje
                        Mvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan
                        www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR

                        Comment


                        • #13
                          Re: Sony a7R

                          Ik heb net de zeis 35mm f2.8 gekocht, ik ga hem straks eens testen en ook eens kijken of ik een "light leak" heb lol
                          iemand van jullie die al eens getest hebben op dat 'light leak'?

                          Comment


                          • #14
                            Re: Sony a7R

                            Mijn A7 levert fantastische haarscherpe beelden,zelfs met de 28-70mm kitlens.Enige nadeel dat ik ondervonden heb,is een probleem van stof.Vermits er geen spiegel voor de sensor zit,heb ik wel ondervonden dat er snel stof op de sensor komt.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Sony a7R

                              Mijn ervaring met nex is net omgekeerd: minder stof, en handiger om het weg te krijgen want de sensor zit minder diep... :-)
                              "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

                              Comment

                              Working...
                              X