Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hulp (link) gezocht fotostudio?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Hulp (link) gezocht fotostudio?

    weet iemand de link om zelf een kleine fotostudio te maken
    heb deze al eens ergens gezien maar ben de link kwijt
    zo eentje voor kleine voorwerpen te maken dus geen grote profesionele
    thnkx/EOS 600D 18/55 lens EF 90/300

  • #2
    geen link
    hebben jullie dan foto's om een idee te hebben
    thnkx/EOS 600D 18/55 lens EF 90/300

    Comment


    • #3
      Force, in deze eigenste Algemeen, een paar topics onder jou post!!!



      en

      Comment


      • #4
        had ik al gelezen maar 5x20m die plaats heb ik niet
        nee nog veel kleiner
        500€ die heb ik niet extra
        wil zelf iets maken maar heb een voorbeeld nodig
        daarom die vraag naar een foto
        thnkx/EOS 600D 18/55 lens EF 90/300

        Comment


        • #5
          Hoi Force,
          Een ruimte van 5 x 20 meter heb ik niet, ook niet eens de helft hiervan en de minimale hoogte van 2m40 heb ik ook niet. Ik heb fotografie als hobby en wilde een ruimte maken waar ik mijn kinderen kon fotograferen. Dan is die ruimte van 5 x 20 meter ook niet nodig.
          Ik heb wat foto's geplaatst op http://paulcobben.fotopic.net en de 1e resultaten staan er ook bij.
          Als je vragen hebt, stuur me dan even een email.

          Groetjes,
          Paul
          Canon EOS 350D | EF-S 18-55 II | EF 50 1.8 II | Canon Powershot G3 | Speedlite 420EX | Velbon CX-640 | Elinchrom Minilite Kit II
          (Portretwebsite)

          Comment


          • #6
            Force:
            kijk hier eens : http://forum.belgiumdigital.com/topic.asp?TOPIC_ID=37533

            Uit Tips and Trics

            cheers
            Leo

            Comment


            • #7
              Met een klein budget een studio maken kan je volgens mij zo aanpakken:

              zoek in uw vriendenkring iemand die in een textiel/papier fabriek werkt om lang deze weg aan een achtergrond te geraken ( wit of zwart )

              Ga naar de apotheek achter een zo'n deken voor als je onderkoeld of verbrand bent ( soort aluminium/plastiekachtig vel, aan de ene zijde zilver en de andere zijde goud )en maar daarmee een reflectiescherm die je aan bijde kanten kan gebruiken

              in de gamma, brico, hubo verkopen ze van die 500 watt bouwlampen ( liefst op een poot ), neem uw vrouw mee zodat ze kan betalen ( leg haar desnoods uit dat je deze nodig hebt om de kelder te gerschilderen ) en koop ineens 2 van die lampen
              zorg ervoor dat je op minstens één van die lampen een dimmer hebt zodat je kan spelen met schaduw

              LET WEL : met deze bouwlampen krijg je geel licht, enkel dan nog je witbalans aanpassen en je kan beginnen

              veel geluk !!!

              Comment


              • #8
                Originally posted by prutske
                in de gamma, brico, hubo verkopen ze van die 500 watt bouwlampen ( liefst op een poot ), neem uw vrouw mee zodat ze kan betalen ( leg haar desnoods uit dat je deze nodig hebt om de kelder te gerschilderen ) en koop ineens 2 van die lampen
                zorg ervoor dat je op minstens één van die lampen een dimmer hebt zodat je kan spelen met schaduw
                Geen gein, maar koop er meteen ook even een goede brandblusser bij; die bouwlampen worden loeiheet! Een dimmer is geen goed idee voor 500W lampen (daar zul je echt lang naar op zoek moeten!) en de meeste halogeenlampen kunnen niet echt lekker overweg met een dimmer. Beter kun je dan investeren in een paar losse buisjes van 150W en 300W en een paar lashandschoenen om die dingen te kunnen hanteren.

                Comment

                Working...
                X