Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

oproep - wie gaat er trouwen (fotograferen) ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • oproep - wie gaat er trouwen (fotograferen) ?

    Vrienden van me hebben me gevraagd om volgend jaar hun trouwreportage te doen. Nu zou ik daar graag wel een beetje voorbereid naar toe willen gaan. Daarom zou ik graag eens een paar trouwreportages willen 'meelopen' (met camera liefst).
    Daarom deze oproep:
    Zijn er mensen bij BD (liefst binnen een straal van pakweg 100km van Zolder) die trouwen of een trouw gaan fotograferen tussen nu en april volgend jaar ? En zien zij dat dan ook zitten dat er evt een extra fotograaf bijloopt ? Ik bied mij aan...

  • #2
    spijtig iO, als je nu net iets sneller was geweest had je mee kunnen gaan. Heb deze zaterdag een trouw van vrienden gedaan.
    Had je wel kunnen gebruiken want soms moet je toch verdikke snel zijn.

    Groeten,
    Dave
    Nikon CP 5700
    Sony Cybershot P71

    Comment


    • #3
      Ik ga dit topic eens regelmatig naar boven kicken tot ik iemand vind...
      (als de moderatoren tenminste geen bezwaar hebben )

      Comment


      • #4
        ik heb er al een paar achter de rug en in augustus is er nog een maar het zal verder zijn dan 1OO km
        Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

        Comment


        • #5
          En over waar hebben we het dan ?

          Comment


          • #6
            Westhoek
            Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

            Comment


            • #7
              En hup, weer eens naar boven ermee. Ik heb nog niemand... (sorry Lieven, maar dat ligt me nu net iets te ver uit de richting - 't is maar hobby hee )

              Comment


              • #8
                Ik heb zopas een goeie vriend van me gemaild. Die trouwt 14 augustus. Misschien ziet hij (en zijn huidige fotograaf) het wel zitten. Ik heb alleszins je fotopic webadres mee doorgestuurd. Ik hou je op de hoogte.
                Voeten hoeven de grond niet te raken voor wie in gedachten stapt.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by lieven lens
                  ik heb er al een paar achter de rug en in augustus is er nog een maar het zal verder zijn dan 1OO km
                  Lieven,

                  Doe je dit alleen of als naast een beroeps?
                  Met welke camera?
                  Enne wanneer...
                  Ik ben van de Westhoek, zelfs bachten de Kupe en dit lijkt me wel eens interessant...
                  Canon 10D, gLaasjes, lampjes,...
                  LidNr. BD0211BE

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by vicberger
                    Ik heb zopas een goeie vriend van me gemaild. Die trouwt 14 augustus. Misschien ziet hij (en zijn huidige fotograaf) het wel zitten. Ik heb alleszins je fotopic webadres mee doorgestuurd. Ik hou je op de hoogte.
                    leuk !

                    Laat maar iets weten...

                    Comment


                    • #11


                      waarom geen SD bij elke trouw
                      foto als spiegel of als venster?

                      Comment


                      • #12
                        En hop, weer omhoog...
                        Nog steeds niemand ?

                        Comment


                        • #13
                          iO,

                          kunnen we jou misschien helpen met enkele praktische tips ? Ik heb er namelijk reeds enkele achter de rug, en kan je het volgende vertellen ;

                          Het is steeds nuttig dat je zorgt dat je op voorhand heel precies weet wat, wanneer, hoe... en dergelijke. Je moet overal als laatste vertrekken en als eerste aankomen.

                          Het misboekje op voorhand krijgen is meestal ook interessant, dan kan je uitrekenen wanneer je geheugenkaarten kan wisselen enzo... (ik ken dat principe nog van toen ik analoog trouws fotografeerde, en moest plannen wanneer ik mijn rolletjes ging wisselen)

                          Een tweede camera, en alles in reserve (batterijen enzo) is ook aan te raden.

                          Zorg voor een goede flits in de kerk.

                          En zeer belangrijk ! : praat eens met de pastoor... Sommige willen namelijk niet dat ke bv. achter het altaar komt ofzo... En een pastoor die midden in de mis zegt ; "Wil de fotograaf aub eens voor het altaar blijven" is niet steeds zo prettig...

                          Groothoeklens is ook aan te raden ; wanneer je in een zaal, in de kerk de toeschouwers wilt fotograferen.

                          Ikzelf ben van Hasselt, maar woon momenteel in Tongeren. Ik heb net een trouw gedaan in Alken, (analoog) en heb daar binnenkort de foto's van. Als je wilt, kunnen we misschien eens afspreken, dan kan ik samen met jou de foto's eens overlopen. Dan heb je zoal een idee van standpunten enzo die je kan gebruiken...

                          (Ik wil niet de dikke nek of beterweter uithangen, maar mij heeft dat toen ik het de eerste keer ging doen geholpen van eens met iemand zo te overlopen)
                          Canon EOS 300D - Minolta Dynax 4

                          Als een slordig bureau getuigd van een slordige geest, wat betekent dan een leeg bureau ?

                          Http://www.philippepascal.be

                          Comment


                          • #14
                            Hey thanks !
                            We moeten zeker eens afspreken binnenkort...

                            Comment


                            • #15
                              Re: oproep - wie gaat er trouwen (fotograferen) ?

                              Hey

                              Ik zit in hetzelfde schuitje ... Moet ook volgend jaar een trouw fotograferen en zou het heel fijn vinden mocht ik daar eens over kunnen filosoferen met mensen die dit reeds gedaan hebben.

                              Ikzelf werk in Hasselt ... wil als ik mag wel eens naar jouw foto's komen kijken. Ik werk nu nog analoog (ben wel van plan digitaal toestel aan te schaffen Canon 20D)

                              Zie je dat zitten?


                              Groetjes, Ronny

                              Comment

                              Working...
                              X