Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

TV1 fatamorgana

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • TV1 fatamorgana

    Ben eens benieuwd ze zoeken De aanwezigheid van 202 échte professionele fotografen langs de catwalk.
    Dat is dus BD voor profs
    Dus zaterdag naar Lier.....ik zal mijn toestelletje maar in mijn zakje laten denk ik
    Met de derde uitdaging willen we Lier omdopen tot dé modestad bij uitstek. Het modecentrum van de wereld zal ditmaal niet Rome, Milaan of Parijs zijn, maar wel onze eigen Vlaamse stad Lier.
    Een hele week lang zal er gebouwd worden aan de langste catwalk ter wereld. Een mooier decor hiervoor dan de beroemde vesten in Lier bestaat er niet. Een defilé van eigen Lierse creaties met als thema 'Lier 2020', minstens 101 modellen waarvan één internationaal topmodel zullen zaterdag 3 juli de show stelen in Lier.
    Canon Powershot G3

  • #2
    Ze zouden beter BD vragen en er ons elk eentje trakteren.
    202 beroepsfotografen versta ik dan, amai dat zijn er een pak die op zaterdag moeten vrij zijn...

    Wij zijn toch allemaal professionele amayeurs
    Canon 10D, gLaasjes, lampjes,...
    LidNr. BD0211BE

    Comment


    • #3
      Mensen, zouden we hieraan niet kunnen meedoen, al was het maar om de sterkte van BD in de kijker te zetten. Een betere reclame kunnen we toch niet hebben...
      Ik doe mee indien er nog zijn die hetzelfde hierover denken en ik eventueel verplaatsing vind.
      Misschien aan de moderator om dit ook in SHOOTING-DAY te plaatsen en met een hele meute naar Lier te trekken.
      We zijn inderdaad geen professionelen, maar ik zou het schitterend vinden moesten we daar met een bende BDers zijn, een bende die schitterende foto's maakt en alzo die zogezegde profs kunnen evenaren
      Wedden dat Sergio onze kant kiest !

      Wim
      https://www.fotospotter.be
      Je suis content d’être heureux

      Comment


      • #4
        We kunnen altijd gaan, en ter plaatse het excuus gebruiken dat we dachten dat ze 202 "echte BD'ers" nodig hadden hé
        Nikon D7000 * Nikon AF-S 18-200 IF-ED VR DX * Nikon SB-600 Flitser * Nog wa frutsel

        Comment


        • #5
          je moet wel vooraf registreren hè anders weten ze nooit of ze't gaan halen of nie....
          some toys 4 big boys
          http://www.gerthuygaerts.com - my facebook - my twitter

          Comment


          • #6
            Even een opmerking, de uitdrukking "professionele fotografen" moet je niet letterlijk nemen, ze moeten er alleen op gebied van materiaal prof. uitzien (als er maar veel geflitst wordt!). Deze uitleg heb ik gekregen van de programmamakers zelf (ikzelf ben bestuurslid van Fotogroep Pallieter in Lier en wij werken rechtstreeks samen met de programmamakers). Dus bij deze is de twijfel opgehelderd en zijn julie allemaal welkom in Lier aan de catwalk!

            Comment


            • #7
              komt er daan een Lierse SD met prof uitziende BD'ers???

              Comment


              • #8
                Wim er is nog een andere topic hierover gestart.
                http://forum.belgiumdigital.com/topic.asp?TOPIC_ID=51016

                Als ik het goed begrijp heb jij ook zin om mee te gaan?
                dan zijn we al met zes.
                Niet zoveel hé?

                In de andere topic heb ik gelezen:

                Aragorn
                Sam Jae
                berteldinck
                iO
                act

                Comment


                • #9
                  Bwah... nu ik lees dat jij ook gaat Act, is er toch een waterkansje dat ik extra moeite gaan doen om jou en de anderen ook te vervoegen in Lier zaterdag en wat LOL te gaan tappen daar...

                  Comment


                  • #10
                    Lijkt me verstandiger verder te doen in één centraal topic.

                    http://forum.belgiumdigital.com/topic.asp?TOPIC_ID=51016

                    mvg,
                    peter

                    Comment

                    Working...
                    X