Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hoe een vraag stellen?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Hoe een vraag stellen?

    hallo,
    ik ben nieuw en kan mijn weg nog niet vinden, vandaar stel ik hem hier, op een totaal willekeurige plaats- ik hoop dat iemand me op weg kan helpen: hoe/waar kan ik een vraag stellen op dit forum???
    Alvast heel hartelijk dank!!

  • #2
    Re: Book of Fame 2012: Mededeling

    wat voor vraag..?
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Book of Fame 2012: Mededeling

      Moderator Note: Ik heb jouw vraag afgesplitst van mededelingen, omdat ie daar niet thuishoorde. Zoals bouk zegt: wat voor vraag?
      Het beste is dat je op het forum wat rondneust, en dan zul je zien dat het BD forum bestaat uit een groot aantal "subfora", die alle voor een bepaald doel bestemd zijn.
      Als we weten wat voor vraag je hebt, kunnen we je naar het juiste subforum verwijzen. BelgiumDigital is op de eerste plaats een fotografieforum, dus als je een vraag hebt ivm camera's/objectieven of accessoires, dan hebben we daar specifieke subfora voor. Is je vraag technisch van aard, vind je ook daarvoor speciale subfora. Heeft je vraag uiteindelijk niets met fotografie te maken (bv elektriciteit, of weggevlogen dakpannen…) dan kun je in ChitChat terecht. Maar licht je vraag hier toe, en wij zullen je naar de juiste plaats sturen!
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

      Comment


      • #4
        Re: Hoe een vraag stellen?

        Oorspronkelijk geplaatst door alike Bekijk bericht
        ik ben nieuw en kan mijn weg nog niet vinden, vandaar stel ik hem hier, op een totaal willekeurige plaats- ik hoop dat iemand me op weg kan helpen: hoe/waar kan ik een vraag stellen op dit forum???
        Aan de titel te zien heb je het al gevonden

        1. Waar gaat de vraag over? (camera, objectief, software......)
        2. Ga naar het betreffende forumonderdeel (camera, objectief, software......)
        3. stel daar je vraag.
        4. afwachten... iemand zal (hopelijk) antwoorden....
        bye, Maurice
        https://on4bam.com/
        Nikon D7500

        Comment


        • #5
          Re: Hoe een vraag stellen?

          Oorspronkelijk geplaatst door alike Bekijk bericht
          hallo,
          ik ben nieuw en kan mijn weg nog niet vinden, vandaar stel ik hem hier, op een totaal willekeurige plaats- ik hoop dat iemand me op weg kan helpen: hoe/waar kan ik een vraag stellen op dit forum???
          Alvast heel hartelijk dank!!
          ??? het feit dat je een posting in het forum succesvol kan afronden is toch het antwoord op uw vraag ??

          Comment


          • #6
            Re: Hoe een vraag stellen?

            Moderator Note: In het Engels zeggen ze: you guys are jumping to conclusions!
            TS had onderaan een topic in BD-mededelingen (over het BoF) een post bijgemaakt--> zie eerste post van deze topic.
            Daarop heeft bouk geantwoord--> zie tweede post
            Daarop heb ik die twee niet-op-hun-plaats-staande posts afgesplitst, en naar Algemeen verplaatst--> zie derde post.
            TS heeft ook van mij een privébericht gekregen, met een link naar deze nieuwe topic (ook de titel is van mij).
            Laat ons dus afwachten tot TS zijn weg terug naar hier vindt. Intussen is er niets dat iemand hier kan doen.
            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

            Comment


            • #7
              Re: Hoe een vraag stellen?

              Hangt er beetje vanaf.

              Gaat het om een open of een gesloten vraag?

              Comment


              • #8
                Re: Hoe een vraag stellen?

                Of een retorische?
                (TS is sinds het posten niet meer op BD geweest)
                BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                Comment


                • #9
                  Re: Hoe een vraag stellen?

                  Misschien is het betreffend forumlid al naar een ander forum vertrokken om zijn vraag daar te stellen.
                  En niemand die er iets aan doet om hem terug naar hier te halen. Jullie laten hem zomaar gaan !!

                  Comment


                  • #10
                    Re: Hoe een vraag stellen?

                    Tja… als ie zelfs zijn PBs niet leest.
                    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                    Comment

                    Working...
                    X