Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Studio flitser laten nakijken en herstellen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Studio flitser laten nakijken en herstellen

    Nieuw hier en gelijk een vraag.
    Heb de zoek functie al gebruikt, maar leverden mij niets op.

    Ik ben in het bezit van 2 Linkstar LF 750 a studioflitsen.

    Bij 1 exemplaar gaat de bowens koppeling redelijk stroef, wat een beetje irritant werkt en het spiegelomhulsel is een beetje vervormd.
    Is een statief opgeschoven in de koffer en had het beschermkapje er blijkbaar niet goed opgezet.

    Het 2 de exemplaar loopt na enige tijd warm en moet ik dan even afzetten en laten afkoelen.

    Nu was mijn vraag heeft er iemand adressen in belgie (liefst regio antweren, maar niet echt noodzakelijk), waar ze studio flitsen herstellen en nakijken.
    Of iemand van het forum die de nodige know how heeft, ze eventueel kan herstellen en checken tegen een vergoeding.
    Zelf wil ik er niet aan starten en is zeker ook niet aan te raden zonder enige vorm van kennis.
    Nieuwe set aankopen, lijkt me een beetje overdreven. Tot op heden staan ze toch tussen de 259 en de 349 euro het stuk getekend.
    En ben er zeer tevreden over geweest.

    Alle links en hulp zijn welkom.

    Heb er 2 gevonden, maar deze bedrijven zitten achteraan in nederland op ruim 220 km van hier. En zou ze liever zelf overhandigen, ben ik zeker van het transport.
    Last edited by microcruzer; 11 februari 2014, 19:50.
Working...
X