Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotostudio verhuur Sint-Katelijne-Waver

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fotostudio verhuur Sint-Katelijne-Waver

    Ben opzoek naar een studio die ik eventueel kan afhuren inclusief materiaal.

    Ik kom er enkele tegen in de zoekmachine, en die van Walters Peulders lijkt me interessant.
    Iemand die regelmatig naar de studio gaat? En wat zijn jullie bevindingen?
    Like it Facebook
    Flikr
    Website Original Frame

  • #2
    Re: Fotostudio verhuur Sint-Katelijne-Waver

    Niemand?
    Like it Facebook
    Flikr
    Website Original Frame

    Comment


    • #3
      Re: Fotostudio verhuur Sint-Katelijne-Waver

      Sorry dat ik je post nu pas zie. Als er in SKW maar 1 fotostudio te huur is (wat ik denk) dan heb ik er 1x gebruik van gemaakt. Vriend van mij had hem gehuurd om foto's te maken van zijn kleinzoon. Dat is goed gelukt, 't was er bovendien goed verwarmd en iemand is me even komen helpen met die studioflitsers. Eenmaal ik op dreef was, is die man ook weer vertrokken. Er staan nog wel enkele attributen die laten vermoeden dat daar ook andere dingen gefotografeerd (kunnen) worden dan alleen maar schoon portretjes :-) maar verder geen probleem en niks over te klagen gehad.

      Djienbe

      Comment


      • #4
        Re: Fotostudio verhuur Sint-Katelijne-Waver

        Ik huur regelmatig studio 1 (dat is de grote studio).

        Gezien de prijs is de studio in Katelijne zeer goed. Walter geeft ook goede ondersteuning indien nodig. Minpuntje, het materiaal is niet altijd 100% tip top in orde. Maar misschien is dat inherent aan de huurmarkt. Je weet nooit wie voor ou de studio heeft gebruikt he...
        I'm crazy, but it's ok, 'cause I don't mind !!!

        Comment

        Working...
        X