Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotograaf gezocht voor shoot met rockband MAGPIES

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fotograaf gezocht voor shoot met rockband MAGPIES

    Hallo!

    Naast mijn hobby fotografie heb ik nog een hobby/passie en dat is muziek maken!
    Sinds een aantal maanden speel ik in de rockband MAGPIES. Dit is een band met eigen werk, een eigen sound en een goede drive.
    We zijn allemaal ervaren muzikanten met de leeftijd variërend van 22 -35 jaar.
    Kan evt. wat muziek toesturen als dat gewenst is!

    We hebben 1 maart ons eerste try-out optreden en zijn nu druk bezig achter de schermen met website, facebook, logo's maken, etc.
    Daarnaast repeteren we ook 1 tot 2 keer per week om de set helemaal strak te kunnen spelen.

    We willen ook graag een fotoshoot plannen met de band. Nu kan ik niet zelf de plaatjes schieten aangezien ik ook het onderwerp ben daarom dacht ik eens een oproepje op BD te plaatsen om te kijken of er misschien mensen geïnteresseerd zouden zijn.

    Locatie: Den Haag, de band bestaat uit 4 personen,
    We dachten zelf aan het concept van backstage foto's maar eigen input is altijd goed!
    De foto's willen we gaan gebruiken voor de website.

    Voor meer info of vragen kan je me mailen!

    Groetjes Laura
    -Sony a580, Tamron 17-50mm f2.8, Tamron 70-200mm f2.8, Sony 50mm f1.8

  • #2
    Re: Fotograaf gezocht voor shoot met rockband MAGPIES

    Een backstage reportage, gaat nooit het gewenste resultaat geven.
    Je hebt een concertfotograaf nodig die je beelden maakt tijdens een optreden
    en met een goede podium belichting. Dan heb je foto's die spreken, en waar
    je de sfeer kan opsnuiven.

    Dit is slechts mijn mening hoor !

    Met vriendelijke groeten, Jeff C.
    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

    Comment


    • #3
      Re: Fotograaf gezocht voor shoot met rockband MAGPIES

      Beste Jeff
      Dat live registraties goede sfeerbeelden weergeven ben ik uiteraard met je eens.
      Alleen kan je nooit een goede persfoto krijgen daarmee. Het moet een foto worden waarbij we alle vier goed in beeld zijn.
      Heb nog nooit een band gezien die als persfoto/website foto de live beelden gebruikt.
      Die zet je meestal apart op de website erbij. ..
      -Sony a580, Tamron 17-50mm f2.8, Tamron 70-200mm f2.8, Sony 50mm f1.8

      Comment


      • #4
        Re: Fotograaf gezocht voor shoot met rockband MAGPIES

        Ik begrijp wel wat voor foto's je bedoelt. Ben bekend met zowel front- als ook backstage fotograferen. Check anders mijn portfolio op www.marcelkrijgsman.nl en stuur me daarna een mail op info [@] marcelkrijgsman [punt] nl met wat uitgebriedere info.

        Comment

        Working...
        X