Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Straatfotografie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Straatfotografie



    Sorry, video doet het niet meer..
    Update: 11-9-2014 ... Maar nu weer hersteld door Youtube
    Last edited by Guest4; 11 september 2014, 17:05.

  • #2
    Re: Straatfotografie

    heel leuk filmpje.
    leuk je eens te zien.
    goed idee.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Straatfotografie

      Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
      heel leuk filmpje.
      leuk je eens te zien.
      goed idee.
      grt,bouk.
      Dank voor je reactie Bouk Soms wel eens leuk om een beeld te hebben van iemand waarmee je virtueel communiceert, toch? Hoeft niet altijd, maar dit is mijn keuze en iedereen is hierin vrij natuurlijk

      Comment


      • #4
        Re: Straatfotografie

        Wel, ik vond het aangenaam om naar je filmpje te kijken!
        Proficiat met je grijze haren en de leuke beelden!
        Touch the Earth...Gently
        www.passionsenfrance.com

        Comment


        • #5
          Re: Straatfotografie

          Oorspronkelijk geplaatst door marie-anne Bekijk bericht
          Wel, ik vond het aangenaam om naar je filmpje te kijken!
          Proficiat met je grijze haren en de leuke beelden!
          Dank je wel Marie-anne Resultaat van 58 jaren sparen die grijze haren

          Comment


          • #6
            Re: Straatfotografie

            Leuke film. Vlotte muziek. Toffe beelden. En die acteur () met de grijze haren geeft een spontane en rustige indruk.
            Alhoewel er overgangen zijn die ik storend vind. imho hé.

            In het begin als je het materiaal toont zijn de overgangen springerig en slordig.
            Misschien was het beter geweest om telkens als je een item toont dat item in close-up te tonen. En dan naar het volgende item gaan, met een harde overgang.
            Voordat je dan op fotojacht gaat kan je al de items samen nog eens in een mozaïek tonen.
            Nu komt het een beetje slordig over.
            Het is maar een idée ...
            De overgang op 0:44 is een springer. Misschien kan je tussen die twee beelden een "gefotografeerde foto" plaatsen. Het hoeft niet die echte foto zijn die je toen gemaakt hebt.
            Al bij al heb ik wel genoten van de verhaallijn. Je gaat echt mee op fotojacht.
            " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

            Comment


            • #7
              Re: Straatfotografie

              Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht
              Leuke film. Vlotte muziek. Toffe beelden. En die acteur () met de grijze haren geeft een spontane en rustige indruk.
              Alhoewel er overgangen zijn die ik storend vind. imho hé.

              In het begin als je het materiaal toont zijn de overgangen springerig en slordig.
              Misschien was het beter geweest om telkens als je een item toont dat item in close-up te tonen. En dan naar het volgende item gaan, met een harde overgang.
              Voordat je dan op fotojacht gaat kan je al de items samen nog eens in een mozaïek tonen.
              Nu komt het een beetje slordig over.
              Het is maar een idée ...
              De overgang op 0:44 is een springer. Misschien kan je tussen die twee beelden een "gefotografeerde foto" plaatsen. Het hoeft niet die echte foto zijn die je toen gemaakt hebt.
              Al bij al heb ik wel genoten van de verhaallijn. Je gaat echt mee op fotojacht.
              Dank voor de reactie en tips Skitch Gaan daar zeker rekening mee houden bij het maken van een nieuwe. We nemen dan ook de microfoonzenders mee, die we toen eigenlijk waren vergeten in de koffer van de auto We waren met de tram naar het centrum gereden en kwamen er pas achter toen we uitstapten Goede tip voor die springer op 0:44 zie het nu ook en ga ik zeker ook je advies hier volgen
              Last edited by Guest4; 2 februari 2014, 21:44.

              Comment


              • #8
                Re: Straatfotografie

                proficiat met deze knappe (les)reeks.
                Groeten, Benny (Sint-Truiden) - mijn oude BLOG en mijn Nieuwe Blog

                Comment


                • #9
                  Re: Straatfotografie

                  Oorspronkelijk geplaatst door BPVST Bekijk bericht
                  proficiat met deze knappe (les)reeks.
                  Bedankt voor de reactie BPVST .
                  Last edited by Guest4; 2 februari 2014, 19:57.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Straatfotografie

                    Heel tof.
                    Je ziet er, zoals iemand anders al zei, heel sympathiek uit.

                    Al blijven sommige forummers natuurlijk -al was het maar om hun nickname eer aan te doen- liever anoniem

                    Comment


                    • #11
                      Re: Straatfotografie

                      Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk bericht
                      Heel tof.
                      Je ziet er, zoals iemand anders al zei, heel sympathiek uit.

                      Al blijven sommige forummers natuurlijk -al was het maar om hun nickname eer aan te doen- liever anoniem
                      Begrijp je volledig Annonieme Bedankt voor je reactie

                      Comment


                      • #12
                        Re: Straatfotografie

                        Heel leuk filmpje. Het geeft goed weer wat je wilt weergeven, met leuke tips, en dat is de essentie...

                        Comment


                        • #13
                          Re: Straatfotografie

                          Oorspronkelijk geplaatst door YoeriV Bekijk bericht
                          Heel leuk filmpje. Het geeft goed weer wat je wilt weergeven, met leuke tips, en dat is de essentie...
                          Thankx Yoeri

                          Comment


                          • #14
                            Re: Straatfotografie

                            Mooi naar voor gebracht, nu kennen we je ook eens van uit een andere "kijkhoek"
                            Ik stelde mij je voor als een persoon in toga..... niet dus
                            Een vraag over je uitzet, wat is een lichtgevend vestje ? Een licht reflecterend vestje ken ik.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Straatfotografie

                              Interessant, leuk en leerrijk.
                              Zelf heb ik evenwel zo'n grondige hekel aan het zelf gefotografeerd worden dat ik voor dit soort fotografie compleet niet deug .
                              Veel te schuchter. Misschien moet ik eens denken aan zo'n 45° spiegel voor het objectief want ik moet toegeven dat er toch mooie beelden te maken zijn. Bestaat dat nog ?

                              Comment

                              Working...
                              X