Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Yarn Bombing

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Yarn Bombing

    Kleur in de wereld.
    Kleine dingen die een wereld van verschil maken.

    Groeten, Benny (Sint-Truiden) - mijn oude BLOG en mijn Nieuwe Blog

  • #2
    Re: Yarn Bombing

    Fleurt de boel inderdaad mooi op in de stad, ik hoop dat men er nog een tijdje van mag genieten. ( voordat de boel vernield gaat worden )
    Mooi in beeld gebracht ook Benny.
    Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
    Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

    Comment


    • #3
      Re: Yarn Bombing

      Heel mooi in beeld gebracht en verfrissend.
      De muziek had ik een beetje sneller/levendige gewild omdat mijn aandacht verslapte tijdens de film. Soms iets te langdradig. IMHO
      Waarom de grootte van de foto's niet gebruiken om een beetje te pannen in in/uit te zoomen? Dat maakt het veel levendiger.
      Alhoewel je dat schijnbaar wel mooi opgelost hebt op 1:27 tot 1:31.
      Maar van 1:31 tot 1:37 bvb. vind ik het iets te langdradig, één beeld had er uit gemogen.
      Al bij al toch een heel mooie prestatie!!!
      " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

      Comment


      • #4
        Re: Yarn Bombing

        Skitch, thanks voor de reactie. Ja, het had een stukje compacter gemogen. Ik heb mindere ervaring met teveel pannen/in-uitzoomen, maar het klopt dat er wel enkele tussen mogen zitten om het "film" effect er beter in te krijgen
        Groeten, Benny (Sint-Truiden) - mijn oude BLOG en mijn Nieuwe Blog

        Comment


        • #5
          Re: Yarn Bombing

          Inspirerende samenstelling voor mij, omdat ikzelf hoe dan ook van z/w houd. Moet er toch maar eens aan beginnen

          Comment

          Working...
          X