Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nightshot camcorders

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nightshot camcorders

    Hallo!

    Ik ben lid van de introductiecommissie van een grote studie aan de universiteit. Door het jaar heen filmen we vanalles en in de introductie zelf wordt sowieso alles vastgelegd, en we hebben nu uiteindelijk besloten zelf een camera aan te gaan schaffen als commissie. Er wordt veel in cafés gefilmd en in de introductie zelf ook 's avonds als het al donker is, en daarom zoeken we een camera met nightshot.

    Ik prijs me er in redelijk goed te kunnen zoeken op internet, maar toch heb ik de allergrootste moeite om geschikte modellen te vinden. Weten jullie misschien van redelijke camcorders met nightshot, of van resources op het web waar ik recente overzichten van camera's kan vinden die deze functie zouden kunnen hebben? De enige overzichten of reviewposts die ik kan vinden zijn alweer outdated waardoor de modellen vaak niet meer beschikbaar zijn.
    Ons budget is overigens ongeveer €400.

    Groetjes en alvast bedankt!

  • #2
    Re: Nightshot camcorders

    Door het onaantrekkelijke groene beeld dat je bekwam in het donker zijn die camera's sinds 2008 (denk ik) niet meer als consumer camera te koop omdat er geen markt voor was.
    Behalve bij merken zoals Benq M33. +- 200€ maar of je dat een volwaardige videocamera wil noemen????
    De enige camera die ik ken en echt nightshot aankan is deze : Sony HXR-NX30E Voor de kwaliteit van de camera is de prijs van € 1.949,00 niet overdreven. Maar voor mijn budget is dat er ver over.
    PS: ook al deze gegevens heb ik ook een beetje met de hulp van Google gevonden.
    Last edited by Skitch; 27 januari 2014, 21:15.
    " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

    Comment


    • #3
      Re: Nightshot camcorders

      De 'nieuwe' Canon XA20 heeft ook zoiets.
      Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.


      Valt met zijn 1800 €uro wel buiten uw budget.
      johnvde

      Comment

      Working...
      X