Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eigenaar quadrocopter zoekt portretfotograaf met studio (LUCHTBEELDEN)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Eigenaar quadrocopter zoekt portretfotograaf met studio (LUCHTBEELDEN)

    Ik ben op zoek naar een andere fotograaf voor een ouderwetse ruilhandel te doen.


    Ik
    man, student, 22 jaar, heb enkele zakelijke portretten van mijzelf nodig, gemaakt onder correcte belichting etc. Als we toch bezig zijn eventueel nog wat andere leuke foto's, beetje humor erin hou ik wel van.
    Ik heb geen ervaring met poseren (en ook geen enkele ambitie om een carrière als model uit te bouwen ). Ik ben technisch wel onderlegd qua fotografie, maar ik ben er niet actief mee bezig (toch niet op de grond). Ik heb een eigen quadrocopter waar ik héél veel tijd aan spendeer en daarmee maak ik foto's en video's vanuit te lucht. Een quadrocopter is een kleine drone die rondvliegt met een camera onder. Mijn quadrocopter is al serieus uitgebouwd, zo is er bv een stabilisatiesysteem zodat de camera (een GoPro) altijd wordt horizontaal gehouden, en is er een draadloze videoverbinding zodat je met een scherm vanop de grond kan volgen wat de camera ziet.

    (voorbeeld)

    Filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=Aowjh56LlDs

    Jij
    Vergevorderde fotograaf met ervaring, niet iemand die nog moet zoeken waar de knoppen zitten. Je hebt liefst een eigen studio, of een flitsset deftig genoeg voor goede portretten. Leeftijd: van 22 tot 44 jaar, m/v maakt niet uit. Bedoeling is dat jij mij zegt hoe ik me moet gedragen, welke poses, ik ben geen 20-jarige blondine die al dertig fotoshoots achter de rug heeft.

    De ruil
    Het voorstel is dat jij een fotoshoot van mij doet, en dat ik in ruil je laat spelen met mijn quadrocopter (kan op dezelfde dag, of de week erna, hangt ook af van het weer). Het is zeer leuk (maar ook duur) speelgoed, dus ik blijf er wel de hele tijd bij om je te helpen en leren.

    Omgeving: Oudenaarde-Gent met een straal van 20km. Graag een correct persoon, goede afspraken maken goede vrienden. Jij krijgt alle beelden die je maakt met mijn quadrocopter in de originele kwaliteit digitaal doorgestuurd, ik verwacht omgekeerd hetzelfde.
    Last edited by zidane; 27 januari 2014, 15:59.

  • #2
    Re: Eigenaar quadrocopter zoekt portretfotograaf met studio (LUCHTFOTO'S)

    klinkt als een leuke ruil, niet voor mezelf, ik ben geen portret-fotograaf.
    Maar wel een leuk voorstel!! En wie wil er nu niet eens zijn huis vanuit de lucht zien??

    Succes,

    Tom
    De gustibus et coloribus non est disputandum
    Nikon F70 analoog, Tri-x filmpjes

    Comment


    • #3
      Re: Eigenaar quadrocopter zoekt portretfotograaf met studio (LUCHTFOTO'S)

      Nog even onder de aandacht brengen.

      Comment


      • #4
        Re: Eigenaar quadrocopter zoekt portretfotograaf met studio (LUCHTFOTO'S)

        omhoog

        Comment

        Working...
        X